Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Jeg og datteren min hadde en jentedag der vi var i byen, gikk på cafe, var på spa og til frisøren etterpå. Jeg skulle klippe, farge og stripe. Datteren min på 8 skulle få vasket det og klipt det. Når jeg satt med stripene var datteren min ferdig klipt og frisøren lurte på om kanskje dattteren min ville ha noen mørke striper som mamma når hun først var igang. Jeg tenkte ikke over det og svarte ja, datteren min ble kjempe glad og resultatet ble bea. Vi er begge brunhåra og stripene er i en nyanse mørkere. I ettertid har jeg fått kjempe mye kritikk, både fra familie og venner. Jeg ble litt trost for jeg tenkte virkelig ikke at dette var ille. Anonymous poster hash: a3773...2ac
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Det er hår! det gror ut igjen!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Hva består den kritikken seg i da? Men fra det ene til det andre? Ingen som er kritisk til at du tar med en 8 åring på SPA? Hva i alle verdens dager skal en 8 åring på spa? Har ei jente på samme alder, hun hadde aldri i verden hatt n oe interesse av en spa behandling. Mi liker å leke. Anonymous poster hash: 3b376...e53
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Synes det er hårreisende å farge håret på en 8åring. Dårlig dømmekraft fra din side! Anonymous poster hash: 89ff9...60e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 At jeg lar henne farge håret så tidlig. Vi var på et spa der de har mor-barn pakke. Vi bada og koste oss o de forskjellige boblebadene osv, også fikk vi hver vår tilpassede massasje etterpå. Datteren min har alltid vist stor interesse for slike ting og er dessverre (!) litt veslevoksen. Til jul ønsker hun seg bare gavekort pø klesbutikker slik at hun kan gå i butikker. Skulle gjerne sett at hun bare ville leke osv men det er slik hun er og da finner vi på ting utifra det. Anonymous poster hash: a3773...2ac
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Drit i hva andre sier. Ikke bry deg om det. Og dere andre, hvorfor må dere for faen være så jævlig dømmende med en gang?? Anonymous poster hash: 53827...466
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Hvilket spa fikk du med en 8-åring inn på? Samtlige spa jeg har vært på er det 16-18 års aldersgrense på... Anonymous poster hash: 62907...bdb
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 http://issuu.com/olavthongruppen/docs/britannia-spa-behandlingsmeny-okt-1?e=3170507/3812077 Anonymous poster hash: a3773...2ac
Sint naken biltyv Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 (endret) Nei nå står ikke verden til påske. Har du kosa deg på spa med en unge og farga håret hennes? Fysj så grusomt. Ikke noe mere kos på deg og ungen din!! Endret 15. desember 2014 av Sint naken biltyv
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Jeg fikk permanent da jeg var 10-11 år, husker ikke helt. Det var i det fluffy åttitallet! Hørte aldri noe om at det var for tidlig? Håret vokser ut, hvorfor er striper i håret tabu? Striper var høyeste mote da vi gikk i barneskolen. Bleiking og rottehaler også, vi så ikke ut i måneskinn...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 Er så utrolig mange bedrevitere der ute. Da vi skulle til tyrkia i sommer fikk jeg beskjed av legen om å la datteren min ta 3 soltimer på 10 min med en ukes mellomrom siden hun blir så lett solbrent. Da fikk jeg kritikk da!! Anonymous poster hash: a3773...2ac
Mamma_til_2 Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 Min jente fikk 4 vinrøde striper i det blonde håret sitt når hun var 4 år.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #13 Skrevet 15. desember 2014 At jeg lar henne farge håret så tidlig. Vi var på et spa der de har mor-barn pakke. Vi bada og koste oss o de forskjellige boblebadene osv, også fikk vi hver vår tilpassede massasje etterpå. Datteren min har alltid vist stor interesse for slike ting og er dessverre (!) litt veslevoksen. Til jul ønsker hun seg bare gavekort pø klesbutikker slik at hun kan gå i butikker. Skulle gjerne sett at hun bare ville leke osv men det er slik hun er og da finner vi på ting utifra det. Anonymous poster hash: a3773...2ac Det kan kanskje virke som hun har en å arve det etter? For min del hadde det aldri falt meg inn å ta med en 8-åring på spa eller lære henne opp i gå på shopping og kikke i butikker. Men det går på egen interesse selvsagt. Jeg syns sånt er utrolig kjedelig. Anonymous poster hash: 1ce5c...853
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #14 Skrevet 15. desember 2014 Jeg synes faktisk selv det er kjedelig så hun har ikke arvet dette fra meg! Hi Anonymous poster hash: a3773...2ac
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #15 Skrevet 15. desember 2014 Jeg synes faktisk selv det er kjedelig så hun har ikke arvet dette fra meg! HiAnonymous poster hash: a3773...2ac Hvis man først skal ofre seg for barna er jeg helt klart for å "ofre" meg litt på SPA. Men det får jeg neppe mine med på...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #16 Skrevet 15. desember 2014 http://issuu.com/olavthongruppen/docs/britannia-spa-behandlingsmeny-okt-1?e=3170507/3812077Anonymous poster hash: a3773...2ac Ok, Britannia tillater altså barn, har aldri trodd det var mulighet for å gå på spa med datteren min jeg siden jeg har sett skilt ved inngangen om aldersgrense på de fleste spaanlegg jeg har vært på. Når det er sagt syntes ikke jeg det er noe krise at datteren din har fått noen striper. Jeg syns det er feil at man bevist farger håret til barn for å gjøre det penere. (Type: "fikse" på barnet) Men situasjonen var jo ikke helt slik hos dere. Har en venninne som sminker datteren av og til for å få huden til datteren penere, syns det er helt forkastelig. Barn skal jo føle seg pene og vel slik de er skapt, vi voksne skal få de til å føle seg bra nok slik de er! Anonymous poster hash: 62907...bdb
PRobert Skrevet 15. desember 2014 #17 Skrevet 15. desember 2014 Alt folk skal bry seg med, det er bare hår.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #18 Skrevet 15. desember 2014 De lar barn over 5 være der ifølge voksne på formiddagen men ikke på ettermiddagen. Jeg hadde aldri gjort noe bare for å fikse på utseendet hennes, i mine øyne er hun verdens vakreste. Sminke får hun kunn bruke til lek, aldri når hun skal ut av huset. Hi Anonymous poster hash: a3773...2ac
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 15. desember 2014 #19 Skrevet 15. desember 2014 Et par uskyldige striper? Ser ikke problemet. Uansvarlig er det hvertfall ikke. Tidlig på 90-tallet fikk alle permanent.. Stor som liten.. Jeg var 10 og så ut som en sau. Men guess what? Det vokste ut igjen 😉
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2014 #20 Skrevet 15. desember 2014 Jeg var vel 10 år når jeg fikk permanent.. Ikke bry deg om hva de sier. Noen vil alltid kritisere det du gjør. Det viktigste her er jo at dere koste dere og synes det var gøy
mamma_bergen Skrevet 15. desember 2014 #21 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har tenkt å gi 8-åringen min noen rosa striper til jul jeg
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #22 Skrevet 15. desember 2014 Må bare legge til at det var gjennomstriping med hette, de som ikke kjenner henne ser ikke at noe er gjort engang:) Anonymous poster hash: a3773...2ac
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #23 Skrevet 15. desember 2014 Jeg er mest letta over at det ikke bare var jeg som hadde puddelsveis allerede i barndommen. Kanskje vi kunne stifte en støttegruppe? Få et kriseteam til å gi oss debriefing og terapi, sånn at vi får dette ut av systemet en gang for alle.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #24 Skrevet 15. desember 2014 De lar barn over 5 være der ifølge voksne på formiddagen men ikke på ettermiddagen. Jeg hadde aldri gjort noe bare for å fikse på utseendet hennes, i mine øyne er hun verdens vakreste. Sminke får hun kunn bruke til lek, aldri når hun skal ut av huset. Hi Anonymous poster hash: a3773...2ac Så du tok 8-åringen ut av skolen for å dra på spa? Anonymous poster hash: f1392...6ef
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #25 Skrevet 15. desember 2014 De lar barn over 5 være der ifølge voksne på formiddagen men ikke på ettermiddagen. Jeg hadde aldri gjort noe bare for å fikse på utseendet hennes, i mine øyne er hun verdens vakreste. Sminke får hun kunn bruke til lek, aldri når hun skal ut av huset. HiAnonymous poster hash: a3773...2ac Så du tok 8-åringen ut av skolen for å dra på spa?Anonymous poster hash: f1392...6ef Kjenner du konseptet "lørdag"? Anonymous poster hash: 503f3...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå