Gå til innhold

Inspirert av gutte/ jente tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av deg og din mann har tettest forhold til foreldrene sine? Som i prate med, være avhengig av osv.

Forutsetter at begge par foreldre er noenlunde likestilt. Sier seg selv der ene parten er voldelig alkoholisert.

Så?

Anonymous poster hash: 25dda...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er begge veldig nære med våre foreldre. Og med våre svigerforeldre. Men vi er alle seks temmelig like personligheter, og hadde nok vært venner om det ikke var 30 års aldersforskjell. :-)

Men det er utvilsomt mest gnisninger mellom meg og min mor, vi kunne ikke bodd sammen i kollektiv for å si det slik. Selv om vi er veldig nære. :-)

Anonymous poster hash: 5c7e8...e81

Skrevet

Vi har begge et tett forhold til foreldrene våre. Mannen min er nok flinkere til å ringe og besøke sine enn hva jeg er, jeg er mer "lokete" av meg og glemmer det... :)

Helsigvis har jeg en storebror som er flink til å stikke innom mamma og pappa på besøk.

Anonymous poster hash: c1656...bdd

Skrevet

Vi har litt spesielle foreldre begge to, men han har utvilsomt mer tålmodighet med sine enn jeg har med mine. Vet ikke om jeg synes det er søtt eller creepy, men han ringer gjerne sin mor daglig.

Anonymous poster hash: bf3e2...ad6

Gjest Antarctica
Skrevet

Det har vel vært perioder av både det ene og det andre hos oss begge. Foreldrene hans er veldig lette og morsomme å være sammen med, så når vi først møtes og har tid sammen, har vi det gøy. Og mannen min begynner å lure veldig hvis de ikke ringer eller tar kontakt på sine vante tider.

Mine foreldre er ikke like lette å være sammen med, mamma er litt reservert og bruker tid på å tø opp. Men siden hun bor mye nærmere er det oftere kontakt og vi har noen hyggestunder likevel. Pappa er mer venn med min mann enn han er med meg, de har felles interesser. Han er dessuten i ferd med å bli gammel, så hans verden spinner rundt hans egne ting og hans egne vaner. Det er hyggelig å besøke ham, men jeg vil ikke si at vi har et sperielt nært forhold. Jeg tror ikke han har et nært forhold til andre enn sin samboer.

Skrevet

Det er definitivt meg. Jeg treffer mine foreldre flere ganger i uken, og vi bor i samme gate som dem. Svigers treffer vi ca en gang i året.

Det er ikke fordi jeg har bestemt det sånn, mannen hadde ikke sett foreldrene sine på 5 år da jeg traff ham. Jeg har heller gjort mitt for at kontakten nå er bedre enn den gangen. Hvert år når vi skal dit så er det jeg som må overbevise ham om at det at barnet vårt har en viss kontakt med besteforeldrene sine faktisk er viktigere enn prisen på flybillettene.

Anonymous poster hash: cb338...0ba
Skrevet

Vi har mest med mine foreldre å gjøre. De er sære, rare og gamle, men de viser mest interesse for oss og barnebarna sine. Svigermor bryr seg lite, klager mest på at vi ses sjelden men tar lite initiativ. Når vi er der driver hun altid med noe. Kommer ikke til oss annet enn på bursdager. Mannen snakker vel med henne annenhver uke kanskje? Ses 4 ganger per år? Mine foreldre ser vi månedlig hvertfall og jeg snakker med dem ukentlig.

Anonymous poster hash: 4a6d5...42b

Skrevet

Vi begge har nært forhold til foreldrene. Jeg har også et nært forhold til mine svigerforeldre (særlig svigermor) og jeg oppfatter at min mann har et ganske så nært forhold til mine foreldre.

Bare fryd og gammen mao!

Anonymous poster hash: d9796...eee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...