Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Frokost. 1 posjon grøt+vann Lunsj 1/2-1 brødskive og banan eller avocado+vann Mellom smoothie Middag 1/2 middagsglass+vann Kvelds 1 posjon grøt+vann 200 mml mme på senga før leggetid og 150 mml mme på natta Anonymous poster hash: 6db3c...88e
Marriet Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Spiser litt mer enn min enn min på straks åtte mnd. Eller det blir vel omtrent likt, min spiser mme til lunsj og frukt. Han er ikke gira på brødskive... Men han spiser som regel et helt glass til middag Jeg får ikke min til å drikke mye vann dessverre, hvor mye vann drikker din i løpet av en dag trur du?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Spiser litt mer enn min enn min på straks åtte mnd. Eller det blir vel omtrent likt, min spiser mme til lunsj og frukt. Han er ikke gira på brødskive... Men han spiser som regel et helt glass til middag Jeg får ikke min til å drikke mye vann dessverre, hvor mye vann drikker din i løpet av en dag trur du? Hun er heldigvis veldig glad i vann, men drikker ikke mengder altså. Noen slurker her og der. Drikker vel kanskje en sånn tutekopp i løpet av dagen Anonymous poster hash: 6db3c...88e
Marriet Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Spiser litt mer enn min enn min på straks åtte mnd. Eller det blir vel omtrent likt, min spiser mme til lunsj og frukt. Han er ikke gira på brødskive... Men han spiser som regel et helt glass til middag Jeg får ikke min til å drikke mye vann dessverre, hvor mye vann drikker din i løpet av en dag trur du? Hun er heldigvis veldig glad i vann, men drikker ikke mengder altså. Noen slurker her og der. Drikker vel kanskje en sånn tutekopp i løpet av dagenAnonymous poster hash: 6db3c...88e Okei, jeg merker at min drikker litt for lite, blir nok ikke en hel tutekopp i løpet av en dag en gang. Det er noe av årsaken til at jeg fremdeles gir mme på dagtid, merka når han gikk over til mer og mer fast føde at urinen ble veldig konsentrert. De dagene han faktisk drikker en del er det mye bedre. Hverken din en eller min spiser mengder med mat, men når jeg prata med helsesøster om det sa hun at det var mer enn nok. Og jeg skulle ikke bekymre meg så lenge ungen var fornøyd og hadde tilfredsstillende vektøkning og det både er og har han Men fy søren som man bekymrer seg til tider!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Mye mer enn min spiste da hun var 8 mnd. Er vel mer på linje med det hun (2,5år) spiser nå. (Hun er ingen storspiser, men utvikler seg fint.) Synes dette høres veldig bra ut, jeg. Anonymous poster hash: e302d...667
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Vår er 10 mnd, men spiste omtrent det samme da hun var 8 mnd (fikk i seg litt mindre, da enda mer havnet på gulvet..). Frokost: først pupp, så hjemmelaget grøt med aprikos og sviskemos Lunsj: skive med pålegg (kalkunpålegg, makrell i tomat, leverpostei, mandelsmør mm) Mellommåltid: pupp Middag: det vi spise, bare uten salt. Hun spiser selv, så de halvparten havner på gulvet. Men det er ikke sjans til å mate henne. Får noen biter av alt - ca en liten barnetallerken. Kvelds: hjemmelaga grøt/skive med pålegg og pupp. Anonymous poster hash: ae289...e2c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Vår er 10 mnd, men spiste omtrent det samme da hun var 8 mnd (fikk i seg litt mindre, da enda mer havnet på gulvet..). Frokost: først pupp, så hjemmelaget grøt med aprikos og sviskemos Lunsj: skive med pålegg (kalkunpålegg, makrell i tomat, leverpostei, mandelsmør mm) Mellommåltid: pupp Middag: det vi spise, bare uten salt. Hun spiser selv, så de halvparten havner på gulvet. Men det er ikke sjans til å mate henne. Får noen biter av alt - ca en liten barnetallerken. Kvelds: hjemmelaga grøt/skive med pålegg og pupp. Anonymous poster hash: ae289...e2c Ja, så drikker hun vann både til måltider og utenom. Elsker sånn sugerørkopp. Og så får hun "dessert" til måltidene, som en klementin, eplebåt osv. Anonymous poster hash: ae289...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå