Gå til innhold

Hvor ofte er du hos frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det forøvrig noen som har erfaring med å farge grå hår(ettervekst)?

hi

Anonymous poster hash: 7682d...b43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er 15 år siden sist nå. Her blir håret mitt klipt og farget hjemme. En kunde der jeg jobber skjønte ikke hvordan jeg hadde råd til å jobbe der jeg jobberm for han mente frisørtimene mine måtte koste skjorta. Slik jeg hsr håret nå, kan jeg gjøre uteolig mye med det. En dag ser det ut som jeg har helt kort hår, en annen dag kan det se ut som jeg har fått meg parykk siden jeg har så mye hår.

Anonymous poster hash: 70a81...38f

Skrevet

Sånn ca annenhvert år, kanskje.... i år har jeg vært der 2 ganger fordi jeg røyter så innmari, og måtte ha ny fresh sveis til 17.mai...

Godt det ikke er bare jeg som er sjelden til frisøren😂 bestilte time her om dagen, og måtte tenke etter når jeg var der sist. Kom fram til at det var da babyen min var 10mnd gammel, hun blir straks 3 ... I mellomtiden har jeg fått ny baby og frisøren hadde pusset opp og bygd ut lokalet sitt. Tiden går 😂
Skrevet

Er det forøvrig noen som har erfaring med å farge grå hår(ettervekst)?

hi

Jeg er hos frisøren sånn ca hver 8 - 10 uke og klipper meg. Farger aldri håret hos frisøren, bortkastet penger. Farger det alltid hjemme, synes det sitter lenger i. Har brukt mange forskjellige merker og farger, har ikke opplevd å få dekket grå hår. Men jeg har ikke så mye grått, mest i hårbunnen på toppen og i luggen.

Anonymous poster hash: 097d5...4c4

Skrevet

Oj nå må jeg tenke... Det må ha vært før jeg ble gravid, og har mettopp hatt 1 årsdag i hus. Har ikke hatt noen andre som har klippet det heller så det er vel unldvendig å si at det er litt slitt i tuppene ;-) Må vel ta meg en tur flr 17 mai eller noe sånt :-D

Anonymous poster hash: 9df3b...fed

Skrevet

Jeg har alltid vært hos frisøren ca2 ganger i året, kun for klipp.

Har nylig begynt å gå fast hver 3. Mnd for å stripe det grå + klippe. (Rundet 30 og fått litt grått...)

Anonymous poster hash: e4d33...198

Skrevet

Ofte! Kommer til å ha faste timer hver 6-8 uke.

I love iiit;-)

Anonymous poster hash: 53f6a...6da

Skrevet

Det er drøyt 10 år siden sist.

Anonymous poster hash: 7ba09...5ca

Skrevet

Sikkert to år siden jeg var der sist. Jeg klipper tuppene selv og tar etterveksten selv også. Kjøper hårfargen på Europris, men husker ikke navnet på merket. Betaler 60 kroner for en pakke hårfarge. Har ikke grå hår da, men kjenner mange som har farget de grå hårene vekk selv. 

Anonymous poster hash: 8fec1...9fa
Skrevet

Oi..dere går såpass sjelden, ja..Hm..får inntrykk at folk flyr til frisøren både titt og ofte. 

Men la de grå vare grå...? Nei takk...Jeg er 40 år, ja, men har ikke tenkt å bli grå så tidlig..

hi

Du kunne vært meg, HI! Jeg er også 40 år og går regelmessig til frisøren for klipp og farging av grå ettervekst. Jeg går hver 6. uke, og betaler ca 2000 hver gang. Det blir litt dyrt, så nå når jeg er i ulønnet permisjon (pga manglende barnehageplass) har jeg tenkt å vente 10 uker før jeg klipper meg neste gang. Kommer til å få hetta, men det får jeg heller leve med. 

Anonymous poster hash: 7d588...b58

Skrevet

Går hos frisøren ca hver 6-8 uke, avhengig når jeg får time. Tar ettervekst slik at jeg forblir blondine og ikke sølvrev! Og betaler  alt mellom 500 -700 for dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...