Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Er det noen av dere som har gått over en uke på overtid med mensen, tester negativt, men som til slutt har fått positiv? hvor mange dager på overtid var dere når testen slo ut positiv? Denne gangen har jeg faktisk et lite håp blir helt sprø av denne prøveperioden! Anonymous poster hash: be72e...058
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Kan også nevne at jeg innimellom har små menssmerter..hadde også en bitteliten lys blødning for et par uker siden. Anonymous poster hash: be72e...058
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Jeg tror nok heller syklusen din er litt på tur. Vet du ikke når le var vet du heller ikke når du kan vente mensen. Har du nylig sluttet på prev må du nok vente en stund, desverre. Anonymous poster hash: d7e34...e27
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Jeg tror nok heller syklusen din er litt på tur. Vet du ikke når le var vet du heller ikke når du kan vente mensen. Har du nylig sluttet på prev må du nok vente en stund, desverre. Anonymous poster hash: d7e34...e27 Prevensjon han jeg ikke gått på, så kan umulig være det nå spørr jeg kanskje dumt, men er le eggløsning? Anonymous poster hash: be72e...058
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Er ikke godt å si Lykke til Anonymous poster hash: 7615b...d29
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Er ikke godt å si Lykke til Anonymous poster hash: 7615b...d29 Takk! Tok en rfsu test nå, det kom en svak strek, men den forsvant etter 1 min :S hm Anonymous poster hash: be72e...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå