Gå til innhold

Ikke mensen, ikke gravid :/?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har gått over en uke på overtid med mensen, tester negativt, men som til slutt har fått positiv? :) hvor mange dager på overtid var dere når testen slo ut positiv?

 

Denne gangen har jeg faktisk et lite håp :) blir helt sprø av denne prøveperioden!

 

Anonymous poster hash: be72e...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at jeg innimellom har små menssmerter..hadde også en bitteliten lys blødning for et par uker siden.

 

Anonymous poster hash: be72e...058

Skrevet

Jeg tror nok heller syklusen din er litt på tur. Vet du ikke når le var vet du heller ikke når du kan vente mensen.

Har du nylig sluttet på prev må du nok vente en stund, desverre.



Anonymous poster hash: d7e34...e27
Skrevet

 

Jeg tror nok heller syklusen din er litt på tur. Vet du ikke når le var vet du heller ikke når du kan vente mensen.

Har du nylig sluttet på prev må du nok vente en stund, desverre.

 

Anonymous poster hash: d7e34...e27

Prevensjon han jeg ikke gått på, så kan umulig være det :) nå spørr jeg kanskje dumt, men er le eggløsning?

 

Anonymous poster hash: be72e...058

Skrevet

Er ikke godt å si

Lykke til

 

Anonymous poster hash: 7615b...d29

Skrevet

Er ikke godt å si

Lykke til

 

Anonymous poster hash: 7615b...d29

Takk! Tok en rfsu test nå, det kom en svak strek, men den forsvant etter 1 min :S hm

 

Anonymous poster hash: be72e...058

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...