Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Hvor går din grense på karakterer for å ta opp igjen fag fra vgs? Anonymous poster hash: e996d...693
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Skulle jeg tatt opp fag, så måtte det vært for å komme inn på et spesielt studie. I såfall hadde jeg tatt opp de faga jeg trodde jeg hadde størst forbedringspotensiale i. Det er lettere å få to 5ere til å bli 6ere i fag man liker enn å gjøre en 3er om til en 5er i et fag man ikke liker/strever med. Anonymous poster hash: 945f4...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå