Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Vi har 2 barn på 9 og 12 år. Jeg er blitt så babysyk det siste året. Jeg er 38 år,så det bør gå, men jeg er redd for å ødelegge hele kjemien i familien. Er det for sent med flere barn nå? Anonymous poster hash: 8cea6...e45
Fandens Oldemor Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Neida, det kan gå helt fint Er 8 år mellom yngste og eldste her, og det har gått kjempegreit. Mye lettere enn to småbarn, og de har likevel glede av hverandre.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Enig med Stjerna. Når kroppen ikke vil mer. Eller sinnet, for den saks skyld. Anonymous poster hash: 2c631...583
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Det er både fordeler og ulemper med å få en atpåkladd, og ønsker dere en så fokuserer dere selvfølgelig på fordelene Jeg har en lillesøster som er 15 år yngre enn meg, og jeg kan aldri noen gang huske det var noen ulempe for familien. Jeg og søsteren min var 13 og 15 da hun ble født og vi elsket henne fra første dag. Anonymous poster hash: d37aa...c86
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 Vi tenker å prøve på en attpåklatt om noen måneder. De eldste er 10 og 7. Jeg blir snart 36. Det føles riktig selv om det er mange grunner til å la være. Jeg føler meg fortsatt ganske ung. Men det blir jo rart å være over 50 når minste konfirmeres Hjelp liksom 😝 Anonymous poster hash: bcc8e...126
Mamsemums Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Hvis dere ikke blir gravide da er det for sent. Blir dere gravide så er det ikke for sent.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 Jeg er attpåklatt. :-) og det kan virkelig anbefales. Følte meg virkelig elsket av to eldre søsken som brukte meg som maskot i vennegjengen :-) Nå har tilfeldigheter gjort det slik at jeg og mine søsken har fått barn omtrent samtidig, så vi har også som voksne et veldig godt forhold. Anonymous poster hash: b32a4...fe8
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #9 Skrevet 15. desember 2014 Nei, det er ikke for seint. Det kan jo bli kjempekoselig for alle parter. Er mannen din med på laget?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 Nei, det er ikke for seint. Det kan jo bli kjempekoselig for alle parter. Er mannen din med på laget? Ja, Mannen er på laget Helt sikker blir jeg vel aldri, men kjenner veldig på at vi ikke er helt komplette som familie. På den andre siden så har vi det veldig godt slik vi har det. Er jo ikke sikkert vi blir gravide heller, men det har ikke vært noe problem tidligere. Tankene svirrer.. Anonymous poster hash: 8cea6...e45
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 Jeg tror at jeg sitter i dine sko om noen år. Vil ikke stoppe på to.. Anonymous poster hash: 6e935...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå