siljeas Skrevet 15. desember 2014 #1 Skrevet 15. desember 2014 Hvordan er det med åpningstider i barnehager når alle barn er gått hjem før stengetid? Jeg trodde det var slik at noen ansatte måtte være der til den stengetiden som er satt, uansett om det er barn igjen eller ikke. Har jeg tatt feil eller?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #2 Skrevet 15. desember 2014 Hvordan er det med åpningstider i barnehager når alle barn er gått hjem før stengetid? Jeg trodde det var slik at noen ansatte måtte være der til den stengetiden som er satt, uansett om det er barn igjen eller ikke. Har jeg tatt feil eller? Vi har stengt før hvis alle barn har gått Anonymous poster hash: b83d5...5d5
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #3 Skrevet 15. desember 2014 Vi stenger før hvis det er tomt for barn før stengetid. Men når man skal låse og skru av lys er man sjeldent ute av dørene før stengetid uansett. Anonymous poster hash: b01a8...db7
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #4 Skrevet 15. desember 2014 Her stenger de når siste barn har gått. Anonymous poster hash: 91b70...c57
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #5 Skrevet 15. desember 2014 Stenger når det er tomt for barn her også. En gang vi kom halv fire hadde de det fryktelig travelt med å få oss ut døra så de kunne stenge, for vårt barn var det siste. Åpningstiden er til halv fem... Anonymous poster hash: 87f43...a41
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #6 Skrevet 15. desember 2014 I barnehagen der barna mine går har de ikke lov å gå hjem før stengetid, selv om det er tomt for unger. Men vet at det skjer likevel. Anonymous poster hash: 87192...9bf
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #7 Skrevet 15. desember 2014 Her kan vi ikke stenge tidligere selv om siste barn går tidlig. Dette fordi foreldre har til halv fem å hentr diverse ting i barnehagen. Veldig kjedelig hvis vi stenger f.eks 15.30 på en fredag og en mor har glemt dressen til barnet og da kommer til stengt barnehage Anonymous poster hash: 60198...90a
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #8 Skrevet 15. desember 2014 De stenger bhg her også, men jeg vet at de må bli igjen til stengetid som egentlig er halv 5. Da vasker de vel leker i mellomtida da? Anonymous poster hash: 97eca...c91
siljeas Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 15. desember 2014 Ser det praktiseres begge deler. Mulig jeg har tatt feil da :/ kom på døren 15 min før stengetid fredagen og fikk ikke hentet klærene til barnet for det var alle gått. Husker i forrige barnehage måtte de være til stengetid, uansett om der var barn eller ikke. Nettopp pga hvis noen glemte noen klær eller ting.
Puppen og lillemor Skrevet 15. desember 2014 #10 Skrevet 15. desember 2014 det er jo helt meningsløs bruk av tid og ressurser at barnehage ansatte skal sitte i barnehagen etter alle barna har blitt hentet bare fordi en mamma eller pappa kanskje har glemt en vott..
Puppen og lillemor Skrevet 15. desember 2014 #11 Skrevet 15. desember 2014 barnehageansatte!! (før noen rekker å kommentere det)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #12 Skrevet 15. desember 2014 det er jo helt meningsløs bruk av tid og ressurser at barnehage ansatte skal sitte i barnehagen etter alle barna har blitt hentet bare fordi en mamma eller pappa kanskje har glemt en vott.. Men i denne tiden får de ansatte betalt, da er det vel bare rimelig at de er på jobb? Selv om det ikke er barn der er det mange andre ting som kan pusles med, som man kanskje ikke rekker i en ellers hektisk barnehagehverdag. Anonymous poster hash: 87192...9bf
Puppen og lillemor Skrevet 15. desember 2014 #13 Skrevet 15. desember 2014 det er jo helt meningsløs bruk av tid og ressurser at barnehage ansatte skal sitte i barnehagen etter alle barna har blitt hentet bare fordi en mamma eller pappa kanskje har glemt en vott.. Men i denne tiden får de ansatte betalt, da er det vel bare rimelig at de er på jobb? Selv om det ikke er barn der er det mange andre ting som kan pusles med, som man kanskje ikke rekker i en ellers hektisk barnehagehverdag. Anonymous poster hash: 87192...9bf de får betalt ja, all den tid de har fastlønn! Men uka etter må de kanskje sitte og vente en halvtime på noen som kommer og henter etter stengetid.. så i det store og det hele går det opp i opp! (lenge leve pragmatisme og sunn fornuft)
siljeas Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2014 det er jo helt meningsløs bruk av tid og ressurser at barnehage ansatte skal sitte i barnehagen etter alle barna har blitt hentet bare fordi en mamma eller pappa kanskje har glemt en vott.. Vi hadde ikke glemt. Ungene var ikke i barnehagen den dagen pga sykdom, og da pappaen endelig kom hjem så jeg fikk dratt for å hente klær, var de låst og gått hjem før tiden. Vi har heller ikke råd til å ha dobbelt opp med kjeledress,regndress,støvler, fleeze sett ++. så hele helgen ble uten ytterklær :/ var bare litt surt, da jeg trodde noe annet om åpningstid
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #16 Skrevet 15. desember 2014 Vi går hjem når alle barna er hentet. Sjelden det er før stengetid, men det skjer. Ila et år har jeg alltid jobbet timene jeg får betalt for, pluss litt til. Det skjer oftere at vi må være igjen på tidlig-eller mellomvakt, enn at vi går hjem tidligere på seinvakt. Egentlig bør man bare være glad for at vi da "avspasserer" på seinvakt når barna er hentet, istedet for at vi må gjøre det når barna er i bhg. Anonymous poster hash: df464...e40
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #17 Skrevet 15. desember 2014 Vi går hjem når alle barna er hentet. Sjelden det er før stengetid, men det skjer. Ila et år har jeg alltid jobbet timene jeg får betalt for, pluss litt til. Det skjer oftere at vi må være igjen på tidlig-eller mellomvakt, enn at vi går hjem tidligere på seinvakt. Egentlig bør man bare være glad for at vi da "avspasserer" på seinvakt når barna er hentet, istedet for at vi må gjøre det når barna er i bhg. Anonymous poster hash: df464...e40
Gjest Antarctica Skrevet 15. desember 2014 #18 Skrevet 15. desember 2014 det er jo helt meningsløs bruk av tid og ressurser at barnehage ansatte skal sitte i barnehagen etter alle barna har blitt hentet bare fordi en mamma eller pappa kanskje har glemt en vott.. Vi hadde ikke glemt. Ungene var ikke i barnehagen den dagen pga sykdom, og da pappaen endelig kom hjem så jeg fikk dratt for å hente klær, var de låst og gått hjem før tiden. Vi har heller ikke råd til å ha dobbelt opp med kjeledress,regndress,støvler, fleeze sett ++. så hele helgen ble uten ytterklær :/ var bare litt surt, da jeg trodde noe annet om åpningstid Til en annen gang: telefonen er en flott oppfinnelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå