Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Min første barn 👶❤️ Min første OUL Fikk tilsendt pappirer i posten, så er det en del papirer med en del spørsmål. Jeg har aldri gjort dette før og vet liksom ikke helt hva jeg skal svare.. Og skal disse tas med til UOL? slik jeg forstå det så skal man ta de med, men jeg har ikke svart på noen jo?? Spørsmålene er slik; 1. Hvordan ønsker du at din fødsel skal være? 2. Hva kan jordmor bidra med for at du skal få en best mulig fødselopolevelse? 3. Hva trenger du/dere for å følge deg/dere trygge og ivaretatt? 4. Er det noe du og din ledsager har gjort for å forberede dere til fødselen? 5. Hvilke ønsker og tanker har du rundt smertelindring? 6. Er det ellers noe jordmor bør vite om deg/dere? PS/ BF kommer ikke til å være en del sv dette og dermed tror jeg heller ikke han kommer til å være med på fødsel osv. Ser for meg at jeg er der alene... Jeg forstår spørsmålene men vet liksom ikke helt hva jeg skal svare osv .. Anonymous poster hash: bf01e...a25
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Er også utrolig redd for at det er noe galt med barnet, eller at det ikke var liv :/ Gruer meg og er sikkilig nervøs!!!! Var på ul også uke 17 da, privat. Så tipper kanskje at alt er forsatt like bra, men man vet jo aldri... :/ burde jeg grue meg? Anonymous poster hash: bf01e...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå