Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Og det er fordi jeg skal slippe å ha plagene med prevensjonen Jeg skal ikke begynne på noe nytt Jeg håper jo litt på baby,er det sannsynlig at han også vil det ?? Anonymous poster hash: e1cb9...ff3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Ok. Takk for info. Er det ikke bedre at du spør mannen din om han håper på baby enn oss? ?, Anonymous poster hash: 124f5...72e
Mandala Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Jeg håper da virkelig at dere har tatt det med i betraktningen og vurderingen. Hva har ellers vurderingen bestått av for pros og cons? Hvis dere bare fokuserte på at du ikke skal ha plager så er det en selvfølge å være enig i at du skal slippe det. Men siden konsekvensene kan være ganske store så har dere vel snakket om det også...?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Jeg gjør jo det men han sier han ikke vil ha men tror og håper han bare ikke vil innrømme at han har skiftet mening Anonymous poster hash: e1cb9...ff3
soleia Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Støttar forslaget om å snakke med mannen din om familieplanlegginga. Prevensjonslutt fører jo ofte til graviditet om ikkje mannen gjer noko, så det er greit å vere einige.
Mandala Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Hæ? Sikker på at dere burde få barn enda? Kommunikasjonen deres er jo horribel. Du kan ikke bare anta det, og han kan ikke bare sexe med deg uten å forstå at du kan bli gravid.
soleia Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Jeg gjør jo det men han sier han ikke vil ha men tror og håper han bare ikke vil innrømme at han har skiftet mening Anonymous poster hash: e1cb9...ff3 Men de må då ha ein plan for kva som skal skje når du sluttar med prevensjon? Om mannen ikkje vil ha baby, så må han stå for pervensjonen. Han kan ikkje komme i etterkant og klage om du vert gravid.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Han kommer ikke til å klage han blir nok bare glad Vi får se hva som skjer Anonymous poster hash: e1cb9...ff3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Det første han sa var hvilken prevensjon byttet du til ...? . Kjipt 😕😕😕 Hi Anonymous poster hash: e1cb9...ff3
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Jeg gjør jo det men han sier han ikke vil ha men tror og håper han bare ikke vil innrømme at han har skiftet meningAnonymous poster hash: e1cb9...ff3 Men de må då ha ein plan for kva som skal skje når du sluttar med prevensjon? Om mannen ikkje vil ha baby, så må han stå for pervensjonen. Han kan ikkje komme i etterkant og klage om du vert gravid.Han kan stå for perversjonen, i alle fall. Det er mennenes jobb.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Jeg gjør jo det men han sier han ikke vil ha men tror og håper han bare ikke vil innrømme at han har skiftet meningAnonymous poster hash: e1cb9...ff3 Men de må då ha ein plan for kva som skal skje når du sluttar med prevensjon? Om mannen ikkje vil ha baby, så må han stå for pervensjonen. Han kan ikkje komme i etterkant og klage om du vert gravid.Han kan stå for perversjonen, i alle fall. Det er mennenes jobb. Kondom mener du ? Anonymous poster hash: e1cb9...ff3
Elsker livet Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Si du byttet til kondom, og at det er hans ansvar å bruke den. Blir du gravid skal det ses på med glede og ikke en last. Viss ikke blir det ikke noe sex.
Elsker livet Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Jeg gjør jo det men han sier han ikke vil ha men tror og håper han bare ikke vil innrømme at han har skiftet meningAnonymous poster hash: e1cb9...ff3 Men de må då ha ein plan for kva som skal skje når du sluttar med prevensjon? Om mannen ikkje vil ha baby, så må han stå for pervensjonen. Han kan ikkje komme i etterkant og klage om du vert gravid.Han kan stå for perversjonen, i alle fall. Det er mennenes jobb. Kondom mener du ? Anonymous poster hash: e1cb9...ff3 Noen finner kondomer perverse også, så hvorfor ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 "sexe med deg"? Sier virkelig folk det? Anonymous poster hash: 7f6fb...8d0
Elsker livet Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 "sexe med deg"? Sier virkelig folk det? Anonymous poster hash: 7f6fb...8d0 5-åringen min sier det når han skal være tøff. Han vet nok ikke hva det innebærer, men at det er på grensen til hva som er akseptabelt.
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 "sexe med deg"? Sier virkelig folk det? Anonymous poster hash: 7f6fb...8d0 Det har visst blitt et verb. Klar, ferdig, sex! Eller en, to, tre, sex!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Jeg bruker ikke prevensjon pga hormonene, sa jeg kunne prøve noe annet men mannen sa"neida, vi får bare være forsiktige".. Så vi bruker ingenting, annet enn sikre perioder. Sier han ikke vil ha barn, men han vet jeg ikke tar abort. Og mer om den saken vil han ikke prate om, tiden vil vise om det skjer en glipp eller ikke. Jeg håper på det da:) Anonymous poster hash: 9e48e...a74
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 Det første han sa var hvilken prevensjon byttet du til ...? . Kjipt Hi Anonymous poster hash: e1cb9...ff3 Da sier du i alle fall at du ikke går på noen prevensjon nå, og at dersom han vil at dere skal være beskyttet, så får han stå for det. Enig i at du ikke kan gå ut i fra at han blir glad for en graviditet selv om han går med på at du slutter på prevensjon, særlig når han har uttrykt at han ikke har lyst på barn. Dere må snakke sammen - før det skjer noe. Gjør det klart at prevensjon nå er hans ansvar, at du ikke går på noen ting, og at hvis han ikke bruker noe så er sjansen stor for at du kan bli gravid. Server det i klartekst, og så får han ta valget om hva han vil. Anonymous poster hash: 56243...19b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #20 Skrevet 21. desember 2014 Håper på glipp jeg og hihi Hi Anonymous poster hash: e1cb9...ff3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #21 Skrevet 12. januar 2015 Måtte begynne på pillen her Får ikke gå uten prevensjon Anonymous poster hash: e1cb9...ff3
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #22 Skrevet 12. januar 2015 Like så greit at du venter litt med barn. -Du slutter på prevensjon i håp om at han vil ha barn. Han tror du bytter prevensjon. Du håper på ett uhell å at du blir gravid?! Dere snakker jo ikke sammen. Hele opplegget er bak mål. Voks opp å lær dere å kommunisere. Ett barn er ikke et leketøy. Anonymous poster hash: a8c7a...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå