Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Syns det blir det samme hvert år; kaffe, sviskekompott, kjeks, syltetøy og slikt. Trenger innspill på noe nytt (men kjent!). Gammel dame som syns spagetti er nymotens, så facye greier utgår. Forslag? Anonymous poster hash: 2e8f1...049
Bananen Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men kurver fra Askim bærpresseri er helt genialt og ferdig innpakket
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men kurver fra Askim bærpresseri er helt genialt og ferdig innpakket Jeg bor så langt unna at jeg ikke vet hvor det er engang 😉 Men tusen takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 1ed55...f9a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Hva med en kurv med pleieprodukter i år? Såpe, body lotion, håndkrem, fotkrem, fotbad, shampo, balsam, håndduk, vaskeklut eller noe som hun bruker. Anonymous poster hash: f49f6...05c
Soon to be mum Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Mokkabønner eller kremtopper, edamer-ost, marsipan i en eller annen form, klementiner, twist, hvis det også kan være ting som må raskt i kjøleskap er noe godt kjøttpålegg fint (kjøttrull feks), honning, juleblad/julehefte, julekake/julebrød, brunost, eplemost, en god formkake du har bakt selv (feks honningkake, den er saftig og holdbar og blir bedre jo lengre den står inni kjøleskapet), nøtter. Endret 14. desember 2014 av Soon to be mum
Gjest Antarctica Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Noe godt syltetøy og saft, f eks fra Hervik i Rogaland. Der får du "ekte" smak av rips eller blåbær eller hva det enn er. Gammeldags smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå