Gå til innhold

Første jul uten barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte i dag barna til faren på juleferie. Får de ikke tilbake før 4 .juledag. Huset føles så tomt og alt er bare trist. Første jul uten barna føles virkelig rart. Er jo alltid jeg som har ordnet alt til jul for barna og familien. Så nå sitter jeg her alene oppløst i tårer. Det blir noen lange 14 dager. Vet jo at jeg får barna tilbake 4 juledag og at vi da skal feire vår julaften. Men likevel, er veldig nedfor nå. Synes det er kjempetøft! Holdt ut i forholdet til faren i mange år kun for at jeg skulle se barna mine hver dag. Men på januar i år gikk det ikke lenger da han grisebanket meg for endte gang og jeg trodde han skulle ta livet av meg. Politiet kom å hentet han. Men han er snill med barna, heldigvis. Tror nok de vil få en fin jul, selv om det sikkert blir litt rart for dem også. 
Måtte bare lufte noen tanker her, sikkert mange i samme situasjon som meg. Men gleder meg til januar og hverdager igjen.

Klem til alle alenemødre der ute som sitter der uten barna sine i julen. En tid der alle skal være så glade og lykkelige. Sannheten er at for noen er det den tyngste tiden på året. 

<3 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg at det er tungt, godt de ikke skal være borte til over nyttår. Klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...