Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Tv'en henger på veggen, høres utrolig godt inn til meg... Flere med samme problem? Anonymous poster hash: 99ca1...7d1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Kjipt. Derfor vi bor i enebolig Anonymous poster hash: b05b0...d26
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Å så glad jeg bor i enebolig.. Anonymous poster hash: d2f9c...b64
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Lurer litt på hvorfor de henger tv`n på den veggen inn til dere jeg da. Jeg bor i halvparten av tomannsbolig, og er ganske lytt her og. Men ingen av oss har tv på den veggen mellom oss. Vi gjør jo det vi kan, for at det ikke skal være noe bråk inn til den andre naboen. Og ingen av oss synes den andre bråker. Anonymous poster hash: c3add...3ac
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Bodde i enebolig til vi gikk fra hverandre for 1 mnd siden, nå rekkehus. I eneboligen var tv'en vegghengt, nå på stativ.. Hi Anonymous poster hash: 99ca1...7d1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Lurer litt på hvorfor de henger tv`n på den veggen inn til dere jeg da. Jeg bor i halvparten av tomannsbolig, og er ganske lytt her og. Men ingen av oss har tv på den veggen mellom oss. Vi gjør jo det vi kan, for at det ikke skal være noe bråk inn til den andre naboen. Og ingen av oss synes den andre bråker. Anonymous poster hash: c3add...3ac De har jo fort med hvordan planløsningen er.... Dersom man har en leilighet i midten, så må den fort henge på en av veggene mot naboen.... Anonymous poster hash: 83cd7...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå