Gå til innhold

Når noen skriver :


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å bli gjeldfri i løpet av de tre neste årene.

 

 

Menes da gjeldfri i forhold til dårlige investeringer eller kredittgjeld -

 

 

Eller nedbetalt hus, bil og alt på stell?

 

Hvordan hadde dere tolket det? Gjelder person i midten av 30- åra med flere barn.

 

Anonymous poster hash: 41f45...134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjeldfri er gjeldfri... Er vel ikke så mye å tolke...?

 

Anonymous poster hash: 17e25...629

Skrevet

At personen har satt seg et mål og virkelig ønsker det. Noe mer ville jeg ikke tenkt

 

Anonymous poster hash: 49bf7...3dc

Skrevet

Jeg synes bare det er rart å strebe etter det, siden det gjerne er gunstig med noe gjeld i forhold til skatt.

 

Anonymous poster hash: 41f45...134

Skrevet

Gjeldsfri gjelder all gjeld. 



Anonymous poster hash: 58ce6...fc4
Skrevet

Jeg synes bare det er rart å strebe etter det, siden det gjerne er gunstig med noe gjeld i forhold til skatt.

 

Anonymous poster hash: 41f45...134

 

Det vil da aldri lønne seg å ha gjeld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...