Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Jeg ønsker å bli gjeldfri i løpet av de tre neste årene. Menes da gjeldfri i forhold til dårlige investeringer eller kredittgjeld - Eller nedbetalt hus, bil og alt på stell? Hvordan hadde dere tolket det? Gjelder person i midten av 30- åra med flere barn. Anonymous poster hash: 41f45...134
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Gjeldfri er gjeldfri... Er vel ikke så mye å tolke...? Anonymous poster hash: 17e25...629
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 At personen har satt seg et mål og virkelig ønsker det. Noe mer ville jeg ikke tenkt Anonymous poster hash: 49bf7...3dc
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Jeg synes bare det er rart å strebe etter det, siden det gjerne er gunstig med noe gjeld i forhold til skatt. Anonymous poster hash: 41f45...134
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Gjeldsfri gjelder all gjeld. Anonymous poster hash: 58ce6...fc4
overlord Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Jeg synes bare det er rart å strebe etter det, siden det gjerne er gunstig med noe gjeld i forhold til skatt. Anonymous poster hash: 41f45...134 Det vil da aldri lønne seg å ha gjeld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå