Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Datteren til venninnen min begynner på ny skole i morgen, etter å ha bodd borte i 5 år. De flyttet tilbake til hennes hjemby hvor far og alle bor. I morgen skal hun altså møte klassen for første gang samt lærerne, og far kunne da ikke være med. Grunnen er at hans samboer ikke har lappen og må bli kjørt på jobb. Og hentet. Det er gode bussforbindelser her men hun måtte da ta to busser. Veien tar ti min å kjøre. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: c2b7e...4f9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 At barnet klarer seg fint med en forelder. Jeg bor med mannen min, og vi drar sjeldent på sånne ting sammen fordi vi må jobbe. Anonymous poster hash: 18ed2...4f8
Siamese Hellhound Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Men mammaen, altså venninnen din, skulle være med? Endret 14. desember 2014 av Siamese Hellhound
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Hvor gammel er barnet da? Skal mammaen være med? Et barn trenger vel ikke begge foreldrene sine for å begynne på ny skole, og er barnet eldre enn 4.-5. klasse er det ikke sikkert det vil ha med seg noen av dem.... Anonymous poster hash: 31f40...ce3
Gjest Julia1984 Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Tenker at det er litt too much at begge foreldre er med. Holder med en foreldre
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Tenker at det må holde med en av foreldrene. Anonymous poster hash: f9ebc...411
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Tenker at det er litt dårlig gjort av far om ikke mamma er med.. Begge to blir litt mye, men en av dem bør kjøre og være med henne.. Anonymous poster hash: c8b18...e90
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Veldig spesielt av far å prioritere og kjøre dama si på jobb når datteren skal hilse på nye klassen og lærerene. Ikke minst hvilke signaler han sender barnet! Hadde reagert på det. Nå forventer jeg sikkert mye av andre, og har lite til overs for tåpelige prioriteringer. Du blir med barnet ditt på nye skolen første dagen fremfor å frakte et voksent menneske på jobb.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #10 Skrevet 14. desember 2014 Det holder i massevis med èn forelder. Hvorfor skal begge være med? Husker jeg skiftet skole i 5. klasse, og var pinlig berørt fordi moren min ville følge meg... Hadde min far også blitt med, ville jeg sunket i jorden. Det var trygt å ha mamma der, jeg kunne ikke veien så godt selv om vi hadde øvd noen dager i forveien (jeg var et litt engstelig og ekstremt sjenert barn), men det var flaut også når klassekameratene så at jeg ble fulgt av forelder. Var bare mamma som fulgte meg til min første skoledag også, i 1. klasse. Kan ikke si jeg savnet pappa. Anonymous poster hash: ea69d...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå