Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Grovt brød Skummet melk kalkunpålegg Kyllingpålegg Egg Agurk Paprika Kyllingfilet Laksefilet Seifilet Karbonadedeig Poteter Grønnsaker Kokt skinke Makrell i tomat Fiberrik pasta Diverse frukt, Vi skal ned i vekt hele familien så må begynne å handle sunt Anonymous poster hash: 0c8b4...bcc
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 HerreJesus, klarer ikke folk skrive sin egen handleliste lenger? Hvem pokker sitter og finner på hva vilt fremmede mennesker skal handle? Er vel ingen her som vet hva dere liker! Dagens dummeste innlegg! Anonymous poster hash: ab932...1a6
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Jeg lagt til en sjokolade og julebrus. Men nå skal jo ikke jeg ned i vekt Anonymous poster hash: b1ea0...6f1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Tunfisk, majonese, kremfløte, kaffi, Anonymous poster hash: 202e8...396
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Jeg lager salat av grillet kylling, lettrømme, krydder, hvitløk og løk. Bruker majones i også, men det kan du jo droppe hvis du er på kaloritelling. Veldig godt å ha på brødskive med et salatblad under og skivet agurk oppå, eller med finhakket paprika i. Også veldig godt å bytte ut kylling med tunfisk. Og så drikker jeg endel farris, særlig de dagene jeg ikke drikker noe særlig vann. Ville kjøpt sitron, enten i dråpeform (konsentrat) eller frisk, og hatt i en mugge med vann som settes i kjøleskapet hver dag. Mye lettere å drikke, friskt, leskende og tørsteslukkende. Bare å etterfylle vann ut dagen (hvis du bruker konsentrat må du tilsette hver gang det fylles vann). Agurk kan også gjøre nytten her. Veldig godt og friskt! Anonymous poster hash: bd30a...5dc
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Slanking hadde jeg ventet med til etter jul også hadde jeg ført på julebrus, hvetemel og sjokolade Man begynner vel ikke å slanke seg en uke før jul? Anonymous poster hash: ff131...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå