Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Kan jeg ta bedøvelse og ny legge i fylling? Jeg knakk en bit av en tann, lettere sagt datt dele den gamle fellingen etter ett gammelt hull ut. Det er derfor et lite krater i tanna mi. Ingen smerter eller ubehag men redd for om det skylle bli ett problem i julen eller før fødsel ettersom jeg nå har ett hull der. Noen som var hos tannlegen under graviditet? Hva sa tannlegen i forhold til behandling i svangerskapet. Har time på torsdag for sjekk. Anonymous poster hash: 704ee...4ab
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 🌸 Fellingen= fyllingen 🌸 Hi Anonymous poster hash: 704ee...4ab
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Så lenge du ikke skal ha røntgen er det jo ikke noe problem. Anonymous poster hash: 2a9b9...7f1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Ikke noe problem Bare si fra til tannlegen (men når du er så langt på vei er det sikkert rimelig tydelig). Gi også beskjed underveis dersom du blir uvel av å ligge i stolen når den store magen presser på venene. Hilsen tannlege. Anonymous poster hash: 4282f...a45
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Uproblematisk Anonymous poster hash: 9888f...f5b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Det er så lite stråling i røntgen hos tannlege at det faktisk ikke er noen kontraindikasjon på å ta røntgen under svangerskap(bortsett fra det psykologiske hos mor...), har ikke noe for seg med blykappe på magen pga stråleretningen. Akkurat hatt kurs i strålevern. -Tannlege Anonymous poster hash: 3e8c4...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå