Gå til innhold

E-sigaretter fra dansmoke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Hva trenger man egentlig? Har aldri prøvd før. Ser de selger noe som ser ut som vanlige røykepakker og så er det  noe som heter startsett ?

Forstår ingenting jeg :-(

 



Anonymous poster hash: a4f1a...829
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp fra dem. Elendige produkter og dårlig service!



Anonymous poster hash: 7887b...4db
Skrevet

Synes de er veldig bra! Kjøp startsett, så får du prøvd litt forskjellige smaker. Også bestiller du leveringsservice etterpå med den smaken du liker. Du velger selv hvor ofte du vil ha levert "patronene", og du slipper å betale toll på dem siden de koster 199 eller 198.

 

Anonymous poster hash: 26a06...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...