Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Noen som har prøvd? Hva trenger man egentlig? Har aldri prøvd før. Ser de selger noe som ser ut som vanlige røykepakker og så er det noe som heter startsett ? Forstår ingenting jeg :-( Anonymous poster hash: a4f1a...829
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Ikke kjøp fra dem. Elendige produkter og dårlig service! Anonymous poster hash: 7887b...4db
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Synes de er veldig bra! Kjøp startsett, så får du prøvd litt forskjellige smaker. Også bestiller du leveringsservice etterpå med den smaken du liker. Du velger selv hvor ofte du vil ha levert "patronene", og du slipper å betale toll på dem siden de koster 199 eller 198. Anonymous poster hash: 26a06...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå