Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Som kommer med både fyltkjeks, havrekjeks, sjakkruter og gopinner:) har vært satt ut av sykdom den siste uken og ble så glad da hun kom med all baksten. Anonymous poster hash: aa0cb...c4e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Herlig! <3 Anonymous poster hash: 46a32...1d4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Åh, så koselig med en snill-svigermor-tråd, kan jeg fortelle om min også? Forrige uke ringte hun og syntes det var for lenge siden hun hadde sett ungene så hun lurte på om de kunne komme til henne rett etter skole og barnehagen så kunne hun lage pannekaker til dem og de kunne kose seg der noen timer. Hun kunne levere dem hit igjen til klokken sju... Denne helga kom hun med tre store kakebokser med krumkaker, våres store favoritt Hun blander seg aldri i våre avgjørelser, en snill, omsorgsfull og en fantastisk farmor. Heldigvis er verden full av snille svigermødre også, selv om det ikke høres sånn ut på noen av jeg-hater-svigermor-trådene her inne.... Anonymous poster hash: dc3ff...aa8
I scream for icecream! Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Så snill hun er! Jeg har også en fantastisk snill svigermor, som kjører i timesvis støtt for å se barnebarna sine. (Hun bor på en annen kant av landet.) Vi skal til henne i julen og hun har sagt at hun skal varte oss opp siden hun ikke får muligheten så ofte ellers. Jeg er så heldig som har fått henne! <3
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Så heldige dere er ! Det finnes mange gode, flotte svigermødre der ute også helt klart. Det er ikke alltid jeg er like fornøyd med min, men stort sett er de greie folk som stiller opp for barn/partner og barnebarn
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har også verdens beste svigermor (og -far).
skinnfilla Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Gode svigermødre er gull Min kom innom med 50 nystekte smultringer igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå