Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Jeg prater med en psykolog. Hun bruker ofte ting som ikke var bra i sin barndom og sammenligner med hendelser i livet mitt som voksen. Min barndom var bra, men voksenlivet har tatt noen uheldige vendinger. Jeg kommer ingen vei og det står og stamper pga hennes tidligere problemer. Anonymous poster hash: dfb28...550
LeTwinsA Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Inhabil er hun nok ikke, men tydeligvis en J*** dårlig psykolog.... så jeg hadde byttet om jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Du vet hva inhabil er?? Enig med forrige om at hun er en skikkelig dårlig psykolog, men inhabil - nei! Anonymous poster hash: 67fa9...976
mams1979+2små Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Hun har tydeligvis et behov for å snakke om problemene sine hun også! Tror jeg ville meldt fra, slik at det kan rettes opp i eller at du får bytte psykolog.. (Inhabil blir noe annet!)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Ikke inhabil i lovens forstand. Hun er derimot en dårlig behandler ut i fra hva du beskriver. Anonymous poster hash: 6441f...6e5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Behandlere skal ikke holde på sånn. Det er dønn uprofesjonelt av henne å blande sine egne problemer inn i samtalen (og det regnes ikke som god praksis.) Inhabil er hun derimot ikke. Mitt råd er: Bytt psykolog. Det er mange flinke behandlere der ute, hun her høres ut som hun er langt under standard. Hilsen datter av en psykolog (en av det store flertallet som har mer sans for profesjonsnormer). Anonymous poster hash: 6b2b2...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå