Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 For en tid tilbake fikk jeg rykninger i ene armen. Gikk til legen som avfeide det som muskulært. Har fortsatt rykninger i armen, til dels kraftige og klarer ikke slå meg til ro med svaret. Noen som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: cc884...a6d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Leamus ja! Har det ofte. Helt ufarlig! Så lenge du ikke mister kraft eller blir nummen så går det over Anonymous poster hash: dd725...b22
Gjest thricane Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 (endret) Jeg har mye av det, over kneet, skulderen, rundt øyet. Noen er ganske kraftige, som den på skulderen som du kan se på utsiden av genseren. Forverrer seg når jeg stresser, blir litt bedre når jeg tar magnesium tilskudd. Endret 14. desember 2014 av thricane
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Leamus ja! Har det ofte. Helt ufarlig! Så lenge du ikke mister kraft eller blir nummen så går det over Anonymous poster hash: dd725...b22 Er ikke leamus mer rykninger i huden? Her er det så kraftig at hånden kniper seg sammen, jeg har kloret meg selv til blods pga rykninger. Hele armen kan rykke til som om den har fått støt. Altså kraftige rykninger. Anonymous poster hash: cc884...a6d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Er ikke leamus mer rykninger i huden? Her er det så kraftig at hånden kniper seg sammen, jeg har kloret meg selv til blods pga rykninger. Hele armen kan rykke til som om den har fått støt. Altså kraftige rykninger. Anonymous poster hash: cc884...a6d Er det så kraftige muskelrykninger som du beskriver her så hadde jeg krevd videre utredning, det bør undersøkes. Vil ikke legen så bytt lege. Anonymous poster hash: 8452d...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå