Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Leser ofte om den verste min høre om den beste☺️? Anonymous poster hash: 66355...6c4
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Weekendtur med billetter til et show jeg ville se men som var utsolgt! Aldri blitt så rørt og glad noen gang Anonymous poster hash: 61cfb...dc7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Det må være den gangen jeg som 10-åring for en gangs skyld fikk klær som passet. Ønsket meg aldri klær, ikke fordi jeg var utakknemlig, men fordi det var så nedtur når de alltid var for små. Alltid vært overvektig. Men denne gangen fikk jeg klær fra to forskjellige familier, som både passet sammen og som passet meg. Så de må enten ha lagt litt innsats i gaven eller ha hatt usannsynlig flaks. Uansett så var det en herlig opplevelse. Anonymous poster hash: 7cc5b...673
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Ett tovet eple av mitt søskenbarn. Meg og min søster fikk det sammen og jeg var vel rundt 15år tror jeg. Jeg fikk det siden min søster syns ikke så mye om slike ting. Dette eple har fulgt meg i alle år etter, og nå skal det snart opp på juletreet igjen. Liten gave, men gaven jeg har blitt mest glad for og satt mest pris på faktisk. Jeg liker gaver med omtanke bak. Mobiler, pc og andre dyre ting kan jeg heller kjøpe meg selv, jeg liker gaver som jeg blir overrasket over. Anonymous poster hash: 3355a...165
Bustetroll Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Et barbiekjøkken! Fikk det av min storebror. Det er det eneste, og siste minnet jeg har fra han, så den vil jeg aldri glemme
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har i grunn fått utrolig mange flotte gaver opp gjennom årene! Var utrolig glad for speilreflekskameraet jeg fikk av mamma og pappa som 20åring. Det er 8 år gammelt nå, så teknologien har utviklet seg mye siden, men kameraet tar fortsatt fantastiske bilder og det elsker jeg! Fikk også overraskelses-weekendtur til Oslo og London av typen. En annen gang fikk jeg en Marc by Marc Jacobs-veske jeg hadde ønsket meg lenge❤️ Som liten fikk jeg en gang et "Mummi-Dalen" lekehus og et par tøffe boots som jeg følte meg såååå kul og tøff i😊 Anonymous poster hash: 58c2b...798
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har fått en del gaver opp gjennom barndom og tidlig voksenliv, men svært få jeg har vært virkelig glad for. Ikke fordi jeg har vært utakknemlig, men jeg fikk nesten aldri noe jeg ønsket meg, bare ting jeg var helt uinteressert i. Begynte tidlig med lister, la aldri listen høyt mtp pris, men tror ikke jeg fikk noe på listene noengang - ikke som jeg kan huske i hvert fall. Den første julegaven jeg kommer på er det året som lita jeg fikk en tripp-trapp-stol til jul. Den ble jeg glad for, var vel 3-4 år, tror jeg. Da jeg kanskje var 4-5 strikket en jeg ikke forventet gave fra klær som passet til bamsen min til jul, det var stort. Hun var den eneste som hadde forstått at jeg ikke var interessert i dukker, men elsket bamsen min over alt. Ellers strikket min oldemor et sokkepar til meg før jeg skulle ut på en lang reise, de setter jeg enorm pris på, har dem fremdeles, 28 år senere. Nå får jeg ikke gaver av noen mer, så da blir det ikke noe. Anonymous poster hash: caf62...5a5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Sønnen min 😍 som kom til jul etter 6 års prøving ! Anonymous poster hash: 3cd6c...456
Mamalarma Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 En fyrstikkeske med halv nøtt på, hale og øyne (ser ut som en mus) som ene jenta jeg var praktikant for laget i barnehagen. Hun laget en ekstra gave til meg i barnehagen. Denne fikk jeg i 1993 og fremdeles kommer den fram til jul, står på peisen.
Gjest Skrevet 14. desember 2014 #10 Skrevet 14. desember 2014 Da jeg fikk Snoopy spillet fra Nintendo i 1980 Har dette spillet ennå og stadig så runder jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå