Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Jeg sier ifra hver dag, at mobilen skal ligge så lenge barna er våkne, med mindre den ringer, får SMS, eller bare vil lese vg mens barna leker. Hele dagen er jeg med barna mens pappaen sitter med mobilen. Det nytter ikke å si ifra. Hva hadde du gjort? Har lyst til å flytte ut... Anonymous poster hash: 5dd90...8a9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Ser han ikke selv verdien i å være litt sammen med barna? Hva sier han selv når du påpeker dette? Er han enig, men så glemmer han seg? Jeg så noen som hadde en kurv stående på kjøkkenet, som mobilen skulle legges i når man kom fra jobb. Når det er sagt så trenger ikke barna å bli "oppvartet/underholdt" hele tiden. Vi veksler litt på å lese, leke med barna. De er også vant til at vi leser litt bok eller annet, mens de selv må leke for deg selv. Anonymous poster hash: 11034...b27
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Hadde samme problem her i huset, men så lagde vi familiregler hvor ene punktet var "familitid er mobilfri tid" ... Vi er flinke til å minne hverandre på det, både voksne og barn. Funker det ikke å si ifra så lag regler og si at du flytter ut hvis han ikke skjerper seg! Anonymous poster hash: c079e...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå