Gå til innhold

Hver dag har jeg dårlig samvittghet

Anbefalte innlegg

Skrevet

For småting, slik som:

- Jeg reiser fra yngste dattra min på jobb ( 8 mnd, pappa er i perm). Har jeg aftenvakt får jeg dårlig savittighet for at jeg ikke får se eldste datteren min ila dagen, og ikke kommer hjem før hun har lagt seg for to timer siden. 

- For om jeg ikke gjør en god nok jobb på jobben..

- For at jeg ikke egentlig gidder og ha sex, fordi det ikke frister. Det frister nesten aldri.. Gjør det innimellom for husfredens skyld, fordi jeg er glad i samboeren min. 

- Jeg kaster katten ut, når det er masse minusgrader ute ( Ja, merkelig, ikke sant? :P )

- Om jeg spiser usunt og ikke gidder og trene. 

- Når jeg er på trening, jobber det er dritkjekk PT på senteret! Får innimellom øyekontakt med han, hadde jeg vært singel ville jeg kanskje prøvd meg. Elsker samboeren min såklart, og ville aldri vært utro.

- Om mot all formodning, 3 stykker vil finne på noe sammen med meg en dag men jeg KUN har tid til en av de og må droppe de to andre.. 

Dette er et knippe av mange ting. Fler som har det likt?

Anonymous poster hash: 6aaae...0f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det med å hive ut katten er faktisk bare slemt, det er ingen katter som trives ute i kulda. Skaff deg kattekasse og ta skikkelig vare på katten din. Så her forstår jeg at du har dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: aca45...fd7
Skrevet

Akkurat det med å hive ut katten er faktisk bare slemt, det er ingen katter som trives ute i kulda. Skaff deg kattekasse og ta skikkelig vare på katten din. Så her forstår jeg at du har dårlig samvittighet.

Vås. Vi har kattedør og katten tilbringer, etter eget valg, masse tid ute, både sommer og vinter. Sikkert noen katter som ikke trives ute i kýla, men ikke Vær så påståelig og si "ingen"

Skrevet

Vås. Vi har kattedør og katten tilbringer, etter eget valg, masse tid ute, både sommer og vinter. Sikkert noen katter som ikke trives ute i kýla, men ikke Vær så påståelig og si "ingen"

Men det er jo noe annet når katten selv kan velge å gå inn

Anonymous poster hash: 200f1...c4e

Skrevet

Når det gjelder katten, så har du god grunn til å ha dårlig samvittighe,t hvis du lar katten din være ute i flere timer, når det er mange minusgrader. Har man dyr, så tar man ordentlig vare på de

Anonymous poster hash: 200f1...c4e
Skrevet

Katt eller ikke katt, jeg har det også som deg. Tror det er flere som oss altså. Samme om jeg sier noe dumt, Gjør noe feil etc så plager det meg kontinuerlig i lang tid. Bagateller som andre ville ha glemt etter to minutter.

Men dårlig samvittighet er ganske slitsomt. Og du trenger nok egentlig ikke å ha det:)

Anonymous poster hash: df5c4...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...