Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 For småting, slik som: - Jeg reiser fra yngste dattra min på jobb ( 8 mnd, pappa er i perm). Har jeg aftenvakt får jeg dårlig savittighet for at jeg ikke får se eldste datteren min ila dagen, og ikke kommer hjem før hun har lagt seg for to timer siden. - For om jeg ikke gjør en god nok jobb på jobben.. - For at jeg ikke egentlig gidder og ha sex, fordi det ikke frister. Det frister nesten aldri.. Gjør det innimellom for husfredens skyld, fordi jeg er glad i samboeren min. - Jeg kaster katten ut, når det er masse minusgrader ute ( Ja, merkelig, ikke sant? ) - Om jeg spiser usunt og ikke gidder og trene. - Når jeg er på trening, jobber det er dritkjekk PT på senteret! Får innimellom øyekontakt med han, hadde jeg vært singel ville jeg kanskje prøvd meg. Elsker samboeren min såklart, og ville aldri vært utro. - Om mot all formodning, 3 stykker vil finne på noe sammen med meg en dag men jeg KUN har tid til en av de og må droppe de to andre.. Dette er et knippe av mange ting. Fler som har det likt? Anonymous poster hash: 6aaae...0f7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Akkurat det med å hive ut katten er faktisk bare slemt, det er ingen katter som trives ute i kulda. Skaff deg kattekasse og ta skikkelig vare på katten din. Så her forstår jeg at du har dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: aca45...fd7
skjotta Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Akkurat det med å hive ut katten er faktisk bare slemt, det er ingen katter som trives ute i kulda. Skaff deg kattekasse og ta skikkelig vare på katten din. Så her forstår jeg at du har dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: aca45...fd7 Vås. Vi har kattedør og katten tilbringer, etter eget valg, masse tid ute, både sommer og vinter. Sikkert noen katter som ikke trives ute i kýla, men ikke Vær så påståelig og si "ingen"
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Akkurat det med å hive ut katten er faktisk bare slemt, det er ingen katter som trives ute i kulda. Skaff deg kattekasse og ta skikkelig vare på katten din. Så her forstår jeg at du har dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: aca45...fd7 Vås. Vi har kattedør og katten tilbringer, etter eget valg, masse tid ute, både sommer og vinter. Sikkert noen katter som ikke trives ute i kýla, men ikke Vær så påståelig og si "ingen" Men det er jo noe annet når katten selv kan velge å gå inn Anonymous poster hash: 200f1...c4e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Når det gjelder katten, så har du god grunn til å ha dårlig samvittighe,t hvis du lar katten din være ute i flere timer, når det er mange minusgrader. Har man dyr, så tar man ordentlig vare på de Anonymous poster hash: 200f1...c4e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Katt eller ikke katt, jeg har det også som deg. Tror det er flere som oss altså. Samme om jeg sier noe dumt, Gjør noe feil etc så plager det meg kontinuerlig i lang tid. Bagateller som andre ville ha glemt etter to minutter. Men dårlig samvittighet er ganske slitsomt. Og du trenger nok egentlig ikke å ha det:) Anonymous poster hash: df5c4...e05
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 http://www.dyrebeskyttelsen.no/nyheter/pass-pa-dyrene-i-kulda#.VI15jCuG-So http://www.nrk.no/telemark/katta-fryser-ogsa-1.11469159 De andre tingene er vel ikke så ille, slike ting gidder jeg ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet for. Anonymous poster hash: b67df...6ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå