Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Vi skal kjøpe en Tripp Trapp-stol fra Stokke, men jeg er så usikker på hvilken farge jeg skal kjøpe den i. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt hvit da den står best i stil med resten her, samt ikke tar så mye visuell plass, så kan jeg heller freshe den opp med farge på puten. Men hvor kjekt er det egentlig med hvitt til en liten gutt? Er de enkle å holde rene og pene? Jeg har kun erfaring fra barnestol i ubehandlet tre fra tidligere. Så da lurer jeg på hvilken farge du/dere vil anbefale? Anonymous poster hash: 0cb1f...806
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Vi har trehvit, synes det er den eneste fine fargen. Men så går det stort sett i det hos oss da, har noe hvitt også. Men at det er gutt skulle vel ikke være noe hinder for å velge hvit? Det er jo den mest nøytrale fargen... Og ja, jeg synes den er veldig lett å holde ren og pen. Kjøpte den for 2 år siden, og den kunne glatt gått for å være ubrukt. Anonymous poster hash: d2fac...9a0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Vi har trehvit, synes det er den eneste fine fargen. Men så går det stort sett i det hos oss da, har noe hvitt også. Men at det er gutt skulle vel ikke være noe hinder for å velge hvit? Det er jo den mest nøytrale fargen... Og ja, jeg synes den er veldig lett å holde ren og pen. Kjøpte den for 2 år siden, og den kunne glatt gått for å være ubrukt. Anonymous poster hash: d2fac...9a0 Mente ikke at hvitt ikke går til gutt altså, mente det mer generelt som hvitt til små barn enn det som kom frem av teksten min Men takk for svar, dersom de er lette å holde rene så spiller det jo ingen rolle hvilken farge det er sånn sett Anonymous poster hash: 0cb1f...806
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Har hvit. Den er ikke noe problem å holde ren. Triptrappstolen må vaskes ofte uansett, tilogmed treåringen sin må gås over etter hver middag. Fordelen med hvit er at man ser hvor den er møkkete og den er kjempelett å få ren siden dene r så glatt. Sprayer over med vann med salo og tørker over etter fem min, tar null komm a niks med tid Anonymous poster hash: 6d90e...16f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Vi har trehvit, synes det er den eneste fine fargen. Men så går det stort sett i det hos oss da, har noe hvitt også. Men at det er gutt skulle vel ikke være noe hinder for å velge hvit? Det er jo den mest nøytrale fargen... Og ja, jeg synes den er veldig lett å holde ren og pen. Kjøpte den for 2 år siden, og den kunne glatt gått for å være ubrukt. Anonymous poster hash: d2fac...9a0 Mente ikke at hvitt ikke går til gutt altså, mente det mer generelt som hvitt til små barn enn det som kom frem av teksten min Men takk for svar, dersom de er lette å holde rene så spiller det jo ingen rolle hvilken farge det er sånn sett Anonymous poster hash: 0cb1f...806 Ah sånn ja, nei det spiller ingen rolle. Er noe annet med sofaer f.eks. da. Anonymous poster hash: d2fac...9a0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Takk for svar, alle sammen Ser ut til at det blir hvit stol her, ja Anonymous poster hash: 0cb1f...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå