Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Er det mulig å åpne en side i en ny fane i nettleseren på ipad? Som f.eks. når man er inne på forumet her og skal åpne en tråd? Jeg sliter litt med å ikke ha to museknapper, og har derfor holdt en litt skeptisk avstand til den ipaden jeg fikk til jul i fjor. Men innser jo at den er litt mer mobil enn den stasjonære pc'en jeg stort sett holder meg til. Anonymous poster hash: be74b...21c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Oppe i høyre hjørne er det et + tegn, trykk på den så får du en ny fane. Kan ha mange oppe samtidig. Anonymous poster hash: f5fd3...016
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Oppe i høyre hjørne er det et + tegn, trykk på den så får du en ny fane. Kan ha mange oppe samtidig. Anonymous poster hash: f5fd3...016 Takk, men den har jeg faktisk funnet. Men jeg mener sånn som når du høyreklikker på en link på pc, så trykker du på "åpne i ny fane". Finnes det noe tilsvarende på ipad? Hvis jeg bare åpner en ny fane så er den jo tom. Anonymous poster hash: be74b...21c
Nodisc Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Er det ikke bare å holde inne på linken du vil på? Holde på trådnavnet så kommer det opp valg også trykke opne i ny fane?
TMGL Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Hold inne på linken, altså legg finger på linken men ikke løft den før du får opp valgene; da kan du velge ny fane/åpne i bakgrunnen.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Javisst, det funket jo! Takk! Anonymous poster hash: be74b...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå