Gå til innhold

Julegave til elskeren, hva gir jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tips. Lurer på om jeg kanskje kunne kjøpt noe han kan ha på kontoret...? Tips?

Anonymous poster hash: 08d60...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte klokke til min elsker for seks år siden. Resultatet ble at kona fattet mistanke, og han la alle kortene på bordet, og flyttet umiddelbart til meg. Nå er vi gift, har et barn sammen og venter et barn til på nyåret.Anonymous poster hash: 12982...f4f

Ja du og du, for en lykkelig historie...

For meg og han er det helt klart en lykkelig historie Anonymous poster hash: 12982...f4f

men at ikke samvittigheten gnager hos deg da!! Håper det slår tilbake på deg ved en senere anledning ved at mannen finner seg en ny berte!

Anonymous poster hash: 4d70a...e3f

Skrevet

Jeg kjøpte klokke til min elsker for seks år siden. Resultatet ble at kona fattet mistanke, og han la alle kortene på bordet, og flyttet umiddelbart til meg. Nå er vi gift, har et barn sammen og venter et barn til på nyåret.

Anonymous poster hash: 12982...f4f

For meg og han er det helt klart en lykkelig historie

Tenk så stolte barna deres kommer til å bli når de får høre historien om hvordan mamma og pappa fant hverandre:-)

Skrevet

Jeg kjøpte klokke til min elsker for seks år siden. Resultatet ble at kona fattet mistanke, og han la alle kortene på bordet, og flyttet umiddelbart til meg. Nå er vi gift, har et barn sammen og venter et barn til på nyåret.Anonymous poster hash: 12982...f4f

For meg og han er det helt klart en lykkelig historie Anonymous poster hash: 12982...f4f

men at ikke samvittigheten gnager hos deg da!! Håper det slår tilbake på deg ved en senere anledning ved at mannen finner seg en ny berte!

Anonymous poster hash: 4d70a...e3f

Det kommer nok ikke til å skje, for det DE har er EKTE KJÆRLIGHET. I motsetning til det han hadde med eksen, som ikke forsto han. Det skjønner du vel? 

:sarkasme:

Skrevet

En positiv grav.test hadde vært spenstig :D

Anonymous poster hash: 0d3ed...5a7
Skrevet

Synes det er umoralsk spørsmål. Mannen som har kone og barn. Kjøp en kondom, det er jo det eneste du er god nok til for HAN.

God jul!

Anonymous poster hash: 8a460...0bd
Skrevet

En positiv grav.test hadde vært spenstig :D

Anonymous poster hash: 0d3ed...5a7

hahahahahaha!!!

ja

Skrevet

Jeg kjøpte klokke til min elsker for seks år siden. Resultatet ble at kona fattet mistanke, og han la alle kortene på bordet, og flyttet umiddelbart til meg. Nå er vi gift, har et barn sammen og venter et barn til på nyåret.

Så bra at du ødela en familie pga en klokke. Fant du ikke noen andre elskere enn han som hadde kone å var gift? Eller er du en av de som tenner på men som er gift? Slike som deg har jeg 0 respekt for!

Anonymous poster hash: 50945...e2f

Skrevet

Synes det er umoralsk spørsmål. Mannen som har kone og barn. Kjøp en kondom, det er jo det eneste du er god nok til for HAN.

God jul!

Kunne ikke vært mer enig med deg!!

God jul til deg 😃

Anonymous poster hash: 50945...e2f

Skrevet

Hold oss oppdatert på hva du lander på, så kan vi alle følge med om det er vår mann du koser deg med :-)

Anonymous poster hash: d12d6...d87

Skrevet

Jeg ga gaveeske med armani parfyme i fjor. Han sa hjemme det var gave fra jobben.

Typisk jobbgave, så den var jo grei. Si det samme i år.

Anonymous poster hash: 182f7...113

Ikke alle jobber i kommunen.

I private bedrifter vanker det ofte fine fyre gaver..

Anonymous poster hash: 48f28...57e

Finnes det kommuner som gir de ansatte slike ting?! Vi får typiske billige reklamepridukter med kommunens logo på til jul. Av og til er det ikke nok til alle ansatte en gang. Naturlig nok er det ingen som tar den "kampen".

Anonymous poster hash: a3225...20a

Skrevet

Jeg ga gaveeske med armani parfyme i fjor. Han sa hjemme det var gave fra jobben.

Finnes det kommuner som gir de ansatte slike ting?! Vi får typiske billige reklamepridukter med kommunens logo på til jul. Av og til er det ikke nok til alle ansatte en gang. Naturlig nok er det ingen som tar den "kampen".

Nei er jo det jeg sier. Slike gaver er vanlige i det private, men ikke i kommunen.

Skrevet

Nei er jo det jeg sier. Slike gaver er vanlige i det private, men ikke i kommunen.

Ok, da misforstod jeg deg. Eller så ordla du deg litt rart :P

Skrevet

Er det vanlig at elskere kjøper gaver til hverandre da?

Skrevet

Dette var en morsom tråd...kanskje på tide å ta natta? :D

Anonymous poster hash: d5684...5f1

Skrevet

Dropp det!

Hilsen en som fant en bok med en håndskrevet beskjed fra elskeren til far da hun var liten

Anonymous poster hash: 0c215...859

Skrevet

Så kleint...

Anonymous poster hash: 69d8a...010

Skrevet

Kjøp heller noe han kan ha hjemme hos deg..

Det er ille nok å ha et forhold på si om han ikke skal begynne å ta med seg gaver fra elskerinna hjem til kona. Det ville vært toppen av respektløshet og det ultimate hån mot kona hans.

Anonymous poster hash: 0820e...39a

Så det er mer respektløst å komme hjem med en cd fra en dame enn å knulle rundt? Nå har jeg hørt det også....

Anonymous poster hash: f53d0...764

Absolutt ikke det jeg skrev!

Jeg skrev: Det er ille nok å ha et forhold bak kona sin rygg, men å begynne å dra med seg ting fra elskerinna hjem er toppen av respektløshet! Da har faktisk kona noe fra ekskerinna hjemme i sitt eget hus, og DET er bare dritslemt!

Jeg har vel aldri skrevet at det er verre å ha en cd fra en dame hjemme, og ikke hvilken som helst dame men en dame han har sex med, enn å knulle rundt. Jeg skriver at hvis han først skal være så dust å være utro, ikke hån kona med å la henne, uviten, ha gaver fra elskerinna i sitt eget hus..

Anonymous poster hash: 0820e...39a

Skrevet

Hva med et rapp over kjeften? Eventuelt et ballespark? Kunne det vært noe for denne "mannen"?

Skrevet

Musikk er ikke sporbart.

Sporbart? Det høres ut som du forveksler utroskap med vitenskap. 

Å ikke bli oppdaget er jo et rent praktisk prosjekt.

Skrevet

Vi gir ikke gave til hverandre, - eller i alle fall som ligger under juletreet. Julegaven vår er at ganske tett opptil julaften har vi en heftig kveld gjerne med litt ekstra krydder og noe ekstra gøy leketøy.

Blir vel ikke helt det samme, men jeg har flere ganger kjøpt julegave til kona fra elskeren da. Bor et relativ lite sted, og vi har hatt et forhold i 5 år, så vet godt hvem hun er og slår av en prat når jeg møter henne. Må smile litt i meg selv når jeg ser f.esk hun har på seg genser kjøpt av meg, og som hun tror mannen har vært så flink. Og jeg kjøper ordentlige ting, - ikke noe drit eller noe som ser bak mål ut. Fine ting jeg godt kunne gått i selv. Men blir vel litt på siden. (Min elsker kjøper ingenting for meg til min mann)

Anonymous poster hash: f5cf3...003
Skrevet (endret)

Vi gir ikke gave til hverandre, - eller i alle fall som ligger under juletreet. Julegaven vår er at ganske tett opptil julaften har vi en heftig kveld gjerne med litt ekstra krydder og noe ekstra gøy leketøy. Blir vel ikke helt det samme, men jeg har flere ganger kjøpt julegave til kona fra elskeren da. Bor et relativ lite sted, og vi har hatt et forhold i 5 år, så vet godt hvem hun er og slår av en prat når jeg møter henne. Må smile litt i meg selv når jeg ser f.esk hun har på seg genser kjøpt av meg, og som hun tror mannen har vært så flink. Og jeg kjøper ordentlige ting, - ikke noe drit eller noe som ser bak mål ut. Fine ting jeg godt kunne gått i selv. Men blir vel litt på siden. (Min elsker kjøper ingenting for meg til min mann) Anonymous poster hash: f5cf3...003

Kan eg spørre kvifor du og elskaren ikkje blir ilag "på ordentlig", dvs går ifrå noverande partner og blir et "skikkelig" par? Meiner ikkje å vere frekk, men er litt naiv så klarar ikkje heilt å sjå korleis eg skulle kunne vere med nokon i 5 år uten å bli skikkelig involvert følelsesmessig. Og då er det i mitt hovud logisk å ville ha personen på heiltid om du skjønar mi klønete forklaring.

Endret av Nebbdyret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...