Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Har vært sammen i 8 mnd og jeg hadde bursdag for to dager siden. Uka før bursdagen sa han at han hadde vært ute og sett etter noe til meg men at han ikke fant noe. Da smilte jeg og sa at "men da slipper jeg jo å få gave". Jeg mente det jo ikke! Men etter det har jeg ikke fått noe heller! Så hverandre ikke på dagen min men var sammen i går, ute og spiste sammen men ingen gave kom. Ja jeg er skuffa men man kan vel ikke etterlyse gave kan man vel? Anonymous poster hash: 09793...9ee
QueeenBeee Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Vell, når du sa det slik så har du jo faktisk sakt at du ikke ville ha gave og han var sikkert kjempe lettet som slapp å finne noe. Hvorfor i all verden si slikt om man ikke mener det? Ingen som leser tankene til andre. Til neste gang, ikke si det du ikke mener. Om du gjør det så si klart i fra at du tuller. Det blir like dumt som å si "jada, bare gå ut med kompisene dine du". For så å bli sur fordi han gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Når du har sagt det du har sagt, kan du ikke hinte nei. Anonymous poster hash: c1ee8...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå