Gå til innhold

datteren min er sur, sutrete, egoistisk, og arogant.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er fakta. Jeg ser det så tydelig, hun er 9 år. Huneer innimellom sånarrogant og ufin at jeg synes det er rart noen gidder å, være sammen med henne, og den dagen de to vennene hun har oppdager hvordan hun behandler dem, ja da kommer de ikke igjen.

Og slår hun seg eller noe slikt, å himmel og haaaaav så gale det er...... hun overdramatiserer noe inn i hampen. Og jeg begriper ikke rfor hun overdramatiserer sånn, hun får ALDRIG medfølelse fra meg når hun gjør slik. Og hun hyyyler at jeg er en slem mamma og jeg bryr meg ikke og bla bla bla.....

Hun er ingen sprudlende personlighet, ikke lett, lys, og smilende. Hun er tung, og sur, egoistisk, og dersom noen har fått noe, ja da MÅÅÅÅ hun dra fram nor hun har fårr eller gjort.

Aldrig fått indikasjon om at det feiler hun noe.

Desverre ermdette nedarvet fra meg....jeg er mørk, dyster, negativ intil det motsatte er bevist utenfor ehnver tvil. Jeg er sur som person og snakkmikke til megmom premenstrualitet....

Hvorfor kunne hun ikke ta etterfaren som er optimist til det kvalme, og super glad hele tiden....

Hun irriterer vettet av meg med denne syngingen sin, hun TROR hun synger såååå fint. Men NEEEEEI, hun har en latestemme, og temmen skjelvermder hun synesmden skal..... fælt fælt å høre på.

Oppriktig irriteert

Anonymous poster hash: 490b1...525

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Når man ser trekk hos barna som man selv har, men som man misliker hos seg selv, da blir det dobbelt ille... For i tillegg til å bli irritert på selve karaktertrekket, blir man også skamfull og dermed dobbelt irritert.

Syns du skal være litt mer forsonende med niåringen din, jeg. Hun har ikke funnet sin form ennå. Og du HAR faktisk mulighet til å endre deg selv også, du må bare ville det!

Når hun hyler og er selvmedlidende og har slått seg, prøv motsatt taktikk. Vær ekstra kjærlig og dullete! Det er ikke sikkert hun vil hyle like lenge da - hun klemmer jo sitronen alt hun kan for å presse ut en dråpe medfølelse av deg.

Skrevet

DU er rollemodellen hennes.  Tenk litt på det....

Anonymous poster hash: 481f6...3bd
Skrevet

Når man ser trekk hos barna som man selv har, men som man misliker hos seg selv, da blir det dobbelt ille... For i tillegg til å bli irritert på selve karaktertrekket, blir man også skamfull og dermed dobbelt irritert.

Syns du skal være litt mer forsonende med niåringen din, jeg. Hun har ikke funnet sin form ennå. Og du HAR faktisk mulighet til å endre deg selv også, du må bare ville det!

Når hun hyler og er selvmedlidende og har slått seg, prøv motsatt taktikk. Vær ekstra kjærlig og dullete! Det er ikke sikkert hun vil hyle like lenge da - hun klemmer jo sitronen alt hun kan for å presse ut en dråpe medfølelse av deg.

takk for meget fornuftig svar---du er deffinnetivt inne på noe....

Skrevet

Herreguuuuud, er min datter din datter og ;) ??? 

Nei, når hun er som det der... så tenker jeg bare hun er litt dramaqueen + litt bortskjemt... og så tenker jeg at jeg må overse det jeg ikke liker, og oppmuntre det jeg liker med henne... 

Godt de ikke bare er blide og sprudlende HELE tiden og, sunt å være sur, sint, opprørst, frekk, osv osv ;) Litt "nyanser", haha ;) 

Skrevet

DU er rollemodellen hennes.  Tenk litt på det.... Anonymous poster hash: 481f6...3bd

Jammen jammen, jeg gjør hva jeg kan for å omtale andre, i rosende ordelag, og vøre så smoooth og grei........

Jeg har misslytes totalt...jeg har oppdratt ett lite, monseter......

Gjest Antarctica
Skrevet

DU er rollemodellen hennes.  Tenk litt på det.... Anonymous poster hash: 481f6...3bd

Jammen jammen, jeg gjør hva jeg kan for å omtale andre, i rosende ordelag, og vøre så smoooth og grei........

Jeg har misslytes totalt...jeg har oppdratt ett lite, monseter......Anonymous poster hash: 490b1...525

Nei, du HAR ikke gjort det, men kanskje du er i FERD med å gjøre det? Du har fortsatt sjansen til å lykkes. GRIP DEN. Men husk, det er du som må endre deg - det nytter ikke å mase på at hun skal løse noe for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...