Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Har en gutt på 18 mnd som sovner hver kveld i 19 tiden. Sjelden tull med leggingen, om det er på dagtid(sover fra ca.12-14.30) eller til natta. Men når klokken blir 22-23 våkner han og vil ikke sove før vi legger oss. Og da helst i vår seng. Veldig koselig, men søvnen min blir ikke så god og det er ikke godt å bråvåkne til en fot som sparker deg i ansiktet. Har dere noen tips til oss om hva kan hjelpe??? Anonymous poster hash: 96572...19d
petitt Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Hva om du prøver å komme han litt i forkjøpet, gå inn til ham rett før han pleier å våkne, sette på plass smokken, rette på dyna uten å vekke ham? Stryke lett over hodet slik at han roer seg i søvne?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Ta kampen om at han ikke skal sove hos dere. Sitt gjerne inne hos han uten å si så mye. Stryk litt på han når han blir urolig. Min var sånn en periode, bare skreik og ville opp. Da tok jeg han opp, satt på en stol inne hos han og la han ned når han roa seg. Sa til han at mamma er her, nå må du sove.... det gikk seg til. Min er hvertfall stor nok til å skjønne det, like gammel som din.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Takk for tips! Har prøvd å være i forkant, men da har det gått 15-20min og han våkner igjen. Men vi prøver igjen selvsagt:-) Anonymous poster hash: 96572...19d
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Vær sta. Det er alt jeg kan si. Eller gjør som en venninne av meg, skaff deg en større seng så dere alle kan sove godt sammen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Større seng hadde vært noe. Men ligger ikke i budsjettet akkurat nå;-) Anonymous poster hash: 96572...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå