Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Har vært på BIM/DIB i mange år, og syns det blir mindre og mindre aktivitet her inne på de forskjellige forumene.Selv anonyforum er slakkere enn det var bare noen år tilbake.For ikke å snakke om BIM-treffsidene, er det noen som har klart å lage et BIM-treff etter 2012?Ser ikke slik ut ihvertfall.Hvor blir alle av? Anonymous poster hash: 68a8e...722
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Forum + ? Anonymous poster hash: 711d0...95a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Har forum+ selv, men blir ikke klok på det...Så det er deeeet som er svaret?Men merket dette før forum+ kom. Men det er nok ihvertfall en grunn. Anonymous poster hash: 68a8e...722
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Synes det er koselig her jeg Jo da, klart, men det er ikke noe i nærheten som det var før. Har merket at mange har kuttet disse forumene, og emigrert til andre "babysider" her på nett. Anonymous poster hash: 68a8e...722
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Hva er forum+? Anonymous poster hash: 4c61c...5a3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Det er litt farligere å være her enn før. Trodde aldri jeg skulle si dette, men terskelen for hva man kan få seg til å si til folk er endret. Mer personangrep og dritt enn noen sinne. Anonymous poster hash: cbee0...697
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Det er litt farligere å være her enn før. Trodde aldri jeg skulle si dette, men terskelen for hva man kan få seg til å si til folk er endret. Mer personangrep og dritt enn noen sinne. Anonymous poster hash: cbee0...697 Enig med deg. Og diskusjoner sporer oftere av fordi folk er ufine med hverandre og begynner å krangle. Det er blitt vanskeligere p være uenig med noen uten at det utarter seg. Men, men. Da er det vel bare å slutte å følge en tråd og heller holde seg til de der man holder seg til temaet. Men leit at voksne (?) personer ikke evner eller ønsker å opptre høflig og saklig. Det øker ikke akkurat min tro på menneskeheten. Anonymous poster hash: 8138a...c3a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Er ikkje så mykje inne lenger pga hetsing og ikkje minst skrivefeil hetsingen. Somme er så bak mål når ein må hetse over nokon som skriver feil. Den som hetser burde tenke at det er muligt og plukke på hetsaren og. Ingen er plett fri. Anonymous poster hash: a6c53...f71
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #10 Skrevet 14. desember 2014 Det er litt farligere å være her enn før. Trodde aldri jeg skulle si dette, men terskelen for hva man kan få seg til å si til folk er endret. Mer personangrep og dritt enn noen sinne. Anonymous poster hash: cbee0...697 Jeg vet ikke helt jeg. Det har alltid vært hetsing og personangrep. Akkurat der merker jeg ikke så mye vorskjell. For noen år siden (ca 7 år sden), så kuttet jeg ut hele forumet pga så intens hetsing av noen at jeg ble helt satt ut. DET var personangrep det. Det var ikke bare en episode, det var flere troll som heltset s til de grader, og dro andre med seg... Ser fortsatt den, tråder begynner fint og rolig, folk prøver på en fin måte å fortelle hva de synes..Helt til en bikker det å smeller i veggen, og etter dte er det ingenting fint å si om noe...Og trådstarter ender med å være det verste i verden og burde aldri hatt barn og burde kastes ut v landet osv... Det kan godt være det skjer oftere nå enn før, men jeg opplever at hesten var verre før, virkelig virkelig ille. Grøsser enda når jeg tenker på noen av trådene. Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke...Men ei mente at søsteren hadde endt opp med selvmord etter å ha blitt så hetset gjennom svangerskapet på forum her inne. Uansett så var det en føl tråd, som selvfølgelig endte veldig i samme baner som de andre som ender stygt. HI Anonymous poster hash: 68a8e...722
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #11 Skrevet 14. desember 2014 Det er jo synd at det er blitt sånn. Jeg er overbevist om at det er fordi anonymiteten har blitt begrenset, og den evinnelige bruker modereringen, sletting etc. Anonymous poster hash: 6c193...6d5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #12 Skrevet 14. desember 2014 Det er jo synd at det er blitt sånn. Jeg er overbevist om at det er fordi anonymiteten har blitt begrenset, og den evinnelige bruker modereringen, sletting etc. Anonymous poster hash: 6c193...6d5 Det har blitt ti ganger bedre her med brukermoderatorer fremfor Moderator IS. Det var et diktatur! Det er heller ikke så begrensede muligheter til å være anonym, hvis man ser bort fra Skravle og Krangle. Anonymous poster hash: 84008...9ef
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #13 Skrevet 14. desember 2014 Hva er Moderator IS? Jeg har vært her i 10 år, og dette med moderator er temmelig nytt. Bruker moderator eller Elin. Anonymous poster hash: 6c193...6d5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #14 Skrevet 14. desember 2014 Jeg er nesten aldri her mer fordi det blir spurt om så vanvittig mye dumt her inne! Virker som 80% av forumet består av mennesker med IQ under 80. Det spørres spørsmål som "Hvem bil har du?" "Hvor høy er du og kjæresten?", "Hvem farge liker du best?" og, ikke minst "Hvem pennal har ungen din?" sier seg selv at de som oppretter slike tråder ikke akkurat skinner av intelligens..... Anonymous poster hash: 64931...666
Novemberdama Skrevet 14. desember 2014 #15 Skrevet 14. desember 2014 Jeg er nesten aldri her mer fordi det blir spurt om så vanvittig mye dumt her inne! Virker som 80% av forumet består av mennesker med IQ under 80. Det spørres spørsmål som "Hvem bil har du?" "Hvor høy er du og kjæresten?", "Hvem farge liker du best?" og, ikke minst "Hvem pennal har ungen din?" sier seg selv at de som oppretter slike tråder ikke akkurat skinner av intelligens..... Anonymous poster hash: 64931...666 Akkurat nå er det en tråd hvor ei trenger hjelp til å sette opp en handleliste..... Og ei som trenger hjelp til å kjøpe seg en jakke! Flere her burde fått invilget støttekontakt, tor jeg!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #16 Skrevet 14. desember 2014 I fare for at tråden tar helt av... Men ja, det er florerer med ubrukelige tråder her inne.Mye trolletrådet også, men ikke enkelt å skille klinten fra hveten..Kanskje det er derfor det er mindre aktivitet her nå enn før? En av grunnene kanskje. Anonymous poster hash: 68a8e...722
Bananen Skrevet 15. desember 2014 #17 Skrevet 15. desember 2014 Jeg tørr påstå mye skjedde da det ble felles anonymforum for dib og bim her også. Jeg har fått mine barn og lar stafettpinnen gå videre til de som ønsker flere barn med å svare på en haug av neewbie spørsmål ang eggløsning, graviditet, fødsel, amming, barsel og småbarnsutvikling. Det er rett og slett ikke like interessant lenger og dritkjedelig å bla seg igjennom for å finne litt mer passende tråder til mitt stadium av barn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2014 #18 Skrevet 15. desember 2014 Det er litt farligere å være her enn før. Trodde aldri jeg skulle si dette, men terskelen for hva man kan få seg til å si til folk er endret. Mer personangrep og dritt enn noen sinne.Anonymous poster hash: cbee0...697 Jeg vet ikke helt jeg.Det har alltid vært hetsing og personangrep.Akkurat der merker jeg ikke så mye vorskjell.For noen år siden (ca 7 år sden), så kuttet jeg ut hele forumet pga så intens hetsing av noen at jeg ble helt satt ut.DET var personangrep det. Det var ikke bare en episode, det var flere troll som heltset s til de grader, og dro andre med seg... Ser fortsatt den, tråder begynner fint og rolig, folk prøver på en fin måte å fortelle hva de synes..Helt til en bikker det å smeller i veggen, og etter dte er det ingenting fint å si om noe...Og trådstarter ender med å være det verste i verden og burde aldri hatt barn og burde kastes ut v landet osv...Det kan godt være det skjer oftere nå enn før, men jeg opplever at hesten var verre før, virkelig virkelig ille.Grøsser enda når jeg tenker på noen av trådene.Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke...Men ei mente at søsteren hadde endt opp med selvmord etter å ha blitt så hetset gjennom svangerskapet på forum her inne.Uansett så var det en føl tråd, som selvfølgelig endte veldig i samme baner som de andre som ender stygt. HI Anonymous poster hash: 68a8e...722 Det er litt farligere å være her enn før. Trodde aldri jeg skulle si dette, men terskelen for hva man kan få seg til å si til folk er endret. Mer personangrep og dritt enn noen sinne.Anonymous poster hash: cbee0...697 Jeg vet ikke helt jeg.Det har alltid vært hetsing og personangrep.Akkurat der merker jeg ikke så mye vorskjell.For noen år siden (ca 7 år sden), så kuttet jeg ut hele forumet pga så intens hetsing av noen at jeg ble helt satt ut.DET var personangrep det. Det var ikke bare en episode, det var flere troll som heltset s til de grader, og dro andre med seg... Ser fortsatt den, tråder begynner fint og rolig, folk prøver på en fin måte å fortelle hva de synes..Helt til en bikker det å smeller i veggen, og etter dte er det ingenting fint å si om noe...Og trådstarter ender med å være det verste i verden og burde aldri hatt barn og burde kastes ut v landet osv...Det kan godt være det skjer oftere nå enn før, men jeg opplever at hesten var verre før, virkelig virkelig ille.Grøsser enda når jeg tenker på noen av trådene.Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke...Men ei mente at søsteren hadde endt opp med selvmord etter å ha blitt så hetset gjennom svangerskapet på forum her inne.Uansett så var det en føl tråd, som selvfølgelig endte veldig i samme baner som de andre som ender stygt. HI Anonymous poster hash: 68a8e...722 Jeg var også her for 7 år siden, sånn av og på. Husker også det du sier, uten at jeg vet om det var sant, eller hvilket forum den jenta hadde blitt mobbet på. Men den gangen gikk det fortsatt an å bruke nick. Nå er det nesten umulig. Folk leter opp gamle tråder og prøver å finne noe å ta den andre for. Så forsvinner trådenes innhold i sladrekjerringatferd. Anonymous poster hash: cbee0...697
Tired mama Skrevet 15. desember 2014 #19 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har vært her siden 2005. Synes aktiviteten dalte betraktelig da de forandret utseendet på forumet. Husker det var stor ståhei da det skjedde, og mange truet med å emigrere. Noen som husker hvordan gamle DIB/BIM så ut??
Leirha Skrevet 15. desember 2014 #20 Skrevet 15. desember 2014 Jeg har vært her siden 2005. Synes aktiviteten dalte betraktelig da de forandret utseendet på forumet. Husker det var stor ståhei da det skjedde, og mange truet med å emigrere. Noen som husker hvordan gamle DIB/BIM så ut?? Det husker jeg også. Ble veldig stille etter det. Selv syns jeg ikke BIM er det samme som det var før, spesielt ikke etter at de endret utseende. Ikke at det i seg selv har så mye å si, men det var så stor misnøye, og så mange forsvant etter det. Det er jo noen år siden nå. Men merker også forskjell fra nå, og bare noen år tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå