Gå til innhold

Metallsmak i munnen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 4 kvelden jeg har metallsmak i munnen. Begynner å bli engstelig. Tenker mest på diabetes, da jeg hadde svangerskapsdiabetes de to siste svangerskapene.

Har hatt en måler, men den funker ikke lengre. Åt stekt ris i kveld.

Åt det til middag også uten å merke noe. Er kun på kveldene jeg merker noe.

Synes ikke at jeg burde løpe ned dørene til legevakta. Kan jo sikkert vente til mandagen.

Men engstelig er jeg.

Lest litt på nettet men ble bare mere skremt da.

Noen som har opplevd det samme?



Anonymous poster hash: 02326...a11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig plaget av det da jeg var gravid. Heldigvis ga det seg etter fødselen.

Sikker på at du ikke er gravid?

Skrevet

Ja det er jeg helt sikker på. Mannen er sterilisert :)



Anonymous poster hash: 02326...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...