Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Noen som har en anbefaling? Jeg har en platinaring som må utvides litt, og en i gull som har en sprekk. Vil gjerne ha en personlig anbefaling, da jeg ikke kjenner noen her.. Anonymous poster hash: 98689...d9d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Du vil ha personlig erfaring fordi du ikke kjenner noen i Bergen, så velger du å spørre hvermansen på ett til tider høyst useriøst anonymforum? Makes no sense! Da kommer du like langt med å spørre folk på gaten ;-) Anonymous poster hash: ebd00...e67
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Alle gullsmeder har mulighet til å gjøre det du ønsker, enten på eget verksted eller ved å sende inn til eksternt verksted. Du trenger ingen anbefaling, det er såpass enkle ting å fikse at hvem som helst kan gjøre det. Hilsen gullsmed Anonymous poster hash: ce14e...7ea
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Jeg synes ikke det var så dumt, jeg. Jeg håpet noen kunne tipse meg om en gullsmed med eget verksted, en uten flere uker venteliste og uten å måtte sende langt vekk. HI Anonymous poster hash: 98689...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå