Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Pretty Woman Anonymous poster hash: aed16...c21
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Ah! Elsker den Så jeg er klar Anonymous poster hash: a78b7...ce0
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2)aldri hørt om Anonymous poster hash: 0c5f8...65d
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2)aldri hørt om Anonymous poster hash: 0c5f8...65d NRK2 eller Tilværelsens uutholdelige letthet...??
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2) Boka er fantastisk. Nesten like bra som 'Udødeligheten', som kanskje er verdens beste bok. Her blir det Anakonda-mannen på Discovery:D Anonymous poster hash: db5c8...389
sug lut Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2) Vel. Jeg skal gi den en sjanse til, sånn tjue-tjuefem år senere, jeg ble veldig mye irritert sist (dvs da den kom).
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2) Vel. Jeg skal gi den en sjanse til, sånn tjue-tjuefem år senere, jeg ble veldig mye irritert sist (dvs da den kom). Irritert - ja. Men den var estetisk.
uhhuhher Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Estetisk: Lena Olin i svart blondeundertøy.
sug lut Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2)Vel. Jeg skal gi den en sjanse til, sånn tjue-tjuefem år senere, jeg ble veldig mye irritert sist (dvs da den kom). Irritert - ja. Men den var estetisk. Ja - men estetistisk. Dessuten hadde jeg en beiler som var irriterende opptatt av både meg og filmen så jeg har litt bakfot på hele greia. Men greit - prøver igjen.
sug lut Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Nei, dette går ikke. Frastøtende fløtepus og naive barnekvinner blir bare for dumt. Kikkerkamera og lange stirrende blikk? Puh-leees!
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Nei, dette går ikke. Frastøtende fløtepus og naive barnekvinner blir bare for dumt. Kikkerkamera og lange stirrende blikk? Puh-leees! Nei, jeg er enig. Irritert allerede. Binoche hyler som om man trekker ut neglene på henne. Ikke en troverdig orgasme akkurat ...
sug lut Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 (endret) Nei, dette går ikke. Frastøtende fløtepus og naive barnekvinner blir bare for dumt. Kikkerkamera og lange stirrende blikk? Puh-leees! Nei, jeg er enig. Irritert allerede. Binoche hyler som om man trekker ut neglene på henne. Ikke en troverdig orgasme akkurat ... Og Day Lewis var like ille da som magefølelsen min tilsa. Og jeg misliker intenst alle sånne småvimsete storøyde "jeg har ikke fjerneste anelse om at jeg har ei fitte, ooooh der fant du den" Binoche/Amelie-barnekvinnetyper. Både på film og irl. Endret 13. desember 2014 av sug lut
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #14 Skrevet 13. desember 2014 Nei, dette går ikke. Frastøtende fløtepus og naive barnekvinner blir bare for dumt. Kikkerkamera og lange stirrende blikk? Puh-leees! Nei, jeg er enig. Irritert allerede. Binoche hyler som om man trekker ut neglene på henne. Ikke en troverdig orgasme akkurat ... Og Day Lewis var like ille da som magefølelsen min tilsa. Og jeg misliker intenst alle sånne småvimsete storøyde "jeg har ikke fjerneste anelse om at jeg har ei fitte, ooooh der fant du den" Binoche/Amelie-barnekvinnetyper. Både på film og irl. Men Day-Lewis er jo fantastisk i en del andre roller. Så ham nylig som Lincoln. Jeg tror tida har gått fra denne filmen ...
sug lut Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Nei, dette går ikke. Frastøtende fløtepus og naive barnekvinner blir bare for dumt. Kikkerkamera og lange stirrende blikk? Puh-leees! Nei, jeg er enig. Irritert allerede. Binoche hyler som om man trekker ut neglene på henne. Ikke en troverdig orgasme akkurat ... Og Day Lewis var like ille da som magefølelsen min tilsa. Og jeg misliker intenst alle sånne småvimsete storøyde "jeg har ikke fjerneste anelse om at jeg har ei fitte, ooooh der fant du den" Binoche/Amelie-barnekvinnetyper. Både på film og irl. Men Day-Lewis er jo fantastisk i en del andre roller. Så ham nylig som Lincoln. Jeg tror tida har gått fra denne filmen ... Jeg misliker ham generelt. Selv om jeg kan se at han gjør bra roller, i bra filmer. Jeg liker ikke trynet hans, enkelt og greit.
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2014 #16 Skrevet 13. desember 2014 Nei, dette går ikke. Frastøtende fløtepus og naive barnekvinner blir bare for dumt. Kikkerkamera og lange stirrende blikk? Puh-leees! Nei, jeg er enig. Irritert allerede. Binoche hyler som om man trekker ut neglene på henne. Ikke en troverdig orgasme akkurat ... Og Day Lewis var like ille da som magefølelsen min tilsa. Og jeg misliker intenst alle sånne småvimsete storøyde "jeg har ikke fjerneste anelse om at jeg har ei fitte, ooooh der fant du den" Binoche/Amelie-barnekvinnetyper. Både på film og irl. Men Day-Lewis er jo fantastisk i en del andre roller. Så ham nylig som Lincoln. Jeg tror tida har gått fra denne filmen ... Jeg misliker ham generelt. Selv om jeg kan se at han gjør bra roller, i bra filmer. Jeg liker ikke trynet hans, enkelt og greit. Skjønner hvorfor. Fordelen i "Lincoln" var jo at der hadde de ordna med mye skjegg og sminke, så trynet var nesten ugjenkjennelig...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #17 Skrevet 14. desember 2014 Tilværelsens uutholdelige letthet ... (NRK2)aldri hørt om Anonymous poster hash: 0c5f8...65d NRK2 eller Tilværelsens uutholdelige letthet...?? Begge deler Anonymous poster hash: 0c5f8...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå