Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Slik at dere har røpet identiteten deres? Jeg har ei som jeg har pratet mye med her som jeg har på facebook 😉 Moro det da! Anonymous poster hash: 55fcc...220
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Jepp ble kjent med ei her inne for 6 år siden. Vi er gode venninner idag ☺. Tar en kaffe i ny og ned, drar på byen å tar en fest og barna våre leker sammen/overnatter hos hverandre osv. Anonymous poster hash: 5f865...4cc
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Ja en hel termingruppe faktisk:) Anonymous poster hash: aded8...41c
amandine Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Ja, opptil flere faktisk! Hemmelig-nettverket mitt! De fineste:-)
Gjest Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Ja, flere jenter herfra faktisk og ikke minst hyggelige
*Nøtta* Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Jupp. Det er henne jeg er mest sosial sammen med faktisk, til tross for flere barndomsvenninner.
amandine Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Ja, opptil flere faktisk! Hemmelig-nettverket mitt! De fineste:-)Det er jo noen her jeg har 'snakket' med periodevis daglig/ukentlig i over ti år, så da er det ikke så unaturlig å åpne døra på gløtt..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Så heldige dere er som klarer å bli kjent med folk! Jeg tør ikke skrive med nick engang, så ikke mye håp her. Anonymous poster hash: f3740...5bf
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Så heldige dere er som klarer å bli kjent med folk! Jeg tør ikke skrive med nick engang, så ikke mye håp her. Anonymous poster hash: f3740...5bf hvor bor du da? Jeg har lenge tenkt at jeg skal lage et innlegg her for å prøve å bli kjent med noen som bor i nærheten, men jeg tør ikke Anonymous poster hash: 10cf1...6ac
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Så heldige dere er som klarer å bli kjent med folk! Jeg tør ikke skrive med nick engang, så ikke mye håp her. Anonymous poster hash: f3740...5bf hvor bor du da? Jeg har lenge tenkt at jeg skal lage et innlegg her for å prøve å bli kjent med noen som bor i nærheten, men jeg tør ikke Anonymous poster hash: 10cf1...6ac Tenker på det jeg også hver gang jeg ser andre som gjør det, men jeg bor langt ute på landet på vestlandet, så små sjanser for å treffe på noen i nærheten også. Anonymous poster hash: f3740...5bf
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Ja jeg har blitt kjent med flere her inne Finnes mange flotte damer her inne
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Ja, jeg kjenner flere her. Noen bare prater jeg med via flere kanaler på nett, noen ofte, noen litt sjeldnere. Og så har jeg blitt kjent med 3-4 stk som bor i nærheten av meg som jeg har truffet opptil flere ganger. Noen har barn på samme alder som mine, og vi finner også på ting sammen med barna. Samtlige er flotte og hyggelige damer som jeg setter pris på å få lov til å ha blitt kjent med.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #14 Skrevet 13. desember 2014 Så heldige dere er som klarer å bli kjent med folk! Jeg tør ikke skrive med nick engang, så ikke mye håp her. Anonymous poster hash: f3740...5bf hvor bor du da? Jeg har lenge tenkt at jeg skal lage et innlegg her for å prøve å bli kjent med noen som bor i nærheten, men jeg tør ikke Anonymous poster hash: 10cf1...6ac Tenker på det jeg også hver gang jeg ser andre som gjør det, men jeg bor langt ute på landet på vestlandet, så små sjanser for å treffe på noen i nærheten også. Anonymous poster hash: f3740...5bf Bor på Kongsvinger jeg. Anonymous poster hash: 10cf1...6ac
Leirha Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har blitt kjent med flere, superhyggelig damer hele gjengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå