Gå til innhold

Har dere blitt kjent med noen her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik at dere har røpet identiteten deres?

Jeg har ei som jeg har pratet mye med her som jeg har på facebook 😉 Moro det da!

Anonymous poster hash: 55fcc...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp ble kjent med ei her inne for 6 år siden. Vi er gode venninner idag ☺. Tar en kaffe i ny og ned, drar på byen å tar en fest og barna våre leker sammen/overnatter hos hverandre osv.

Anonymous poster hash: 5f865...4cc

Skrevet

Ja en hel termingruppe faktisk:)

Anonymous poster hash: aded8...41c

Skrevet

Ja, opptil flere faktisk! Hemmelig-nettverket mitt! De fineste:-)

Skrevet

Jupp. :)

Det er henne jeg er mest sosial sammen med faktisk, til tross for flere barndomsvenninner. ;)

Skrevet

Ja, opptil flere faktisk! Hemmelig-nettverket mitt! De fineste:-)

Det er jo noen her jeg har 'snakket' med periodevis daglig/ukentlig i over ti år, så da er det ikke så unaturlig å åpne døra på gløtt..
Skrevet

Så heldige dere er som klarer å bli kjent med folk! Jeg tør ikke skrive med nick engang, så ikke mye håp her. :P

Anonymous poster hash: f3740...5bf
Skrevet

Så heldige dere er som klarer å bli kjent med folk! Jeg tør ikke skrive med nick engang, så ikke mye håp her. :P

hvor bor du da? Jeg har lenge tenkt at jeg skal lage et innlegg her for å prøve å bli kjent med noen som bor i nærheten, men jeg tør ikke :P

Anonymous poster hash: 10cf1...6ac

Skrevet

hvor bor du da? Jeg har lenge tenkt at jeg skal lage et innlegg her for å prøve å bli kjent med noen som bor i nærheten, men jeg tør ikke :P

Tenker på det jeg også hver gang jeg ser andre som gjør det, men jeg bor langt ute på landet på vestlandet, så små sjanser for å treffe på noen i nærheten også. :P

Skrevet

Ja jeg har blitt kjent med flere her inne :)

Finnes mange flotte damer her inne :)

Skrevet

Ja, jeg kjenner flere her. 

Noen bare prater jeg med via flere kanaler på nett, noen ofte, noen litt sjeldnere. 

Og så har jeg blitt kjent med 3-4 stk som bor i nærheten av meg som jeg har truffet opptil flere ganger. Noen har barn på samme alder som mine, og vi finner også på ting sammen med barna.

Samtlige er flotte og hyggelige damer som jeg setter pris på å få lov til å ha blitt kjent med. :)

Skrevet

Tenker på det jeg også hver gang jeg ser andre som gjør det, men jeg bor langt ute på landet på vestlandet, så små sjanser for å treffe på noen i nærheten også. :P

Bor på Kongsvinger jeg. :)

Skrevet

Jeg har blitt kjent med flere, superhyggelig damer hele gjengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...