Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god alkoholfri rødvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Evt en muserende?

Anonymous poster hash: 37706...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg har fått med meg så finnes det ingen gode alkoholfrie rødviner:( men Torres har en god alkoholfri hvitvin :)

Anonymous poster hash: 6dc0a...6a1

Skrevet

Har smakt flere alkoholfrie viner og resultatet var ikke mye å skryte av. Personlig synes jeg at Mozell eller brus, eve. Freeze alkoholfri øl, er bedre alternativer

Anonymous poster hash: 4a6d8...5d6

Skrevet

Jeg ville også gått for en annen alkoholfri variant enn vin om du ikke skal lure omgivelsene til å tro du drikker vanlig vin da?! Jeg kjøpte Ringi eplejuice på vinmonopolet igår til pappa som er sjafør på julaften. De har ulike varianter som passertil ulik mat. Jeg foretrakk denne da jeg var gravid.

Skrevet

Finnes ikke.

Anonymous poster hash: a573c...d33

Skrevet

En god alkoholfri rødvin har jeg enda til gode å finne. Men Natureo (Torres) har en knallgod alkoholfri rosé. Skal du lure noen kan du kjøpe druejuice og ha på en tom rødvinsflaske (med skrukork). Hvis ikke, ville jeg gått for noe annet enn rødt. Eple kan gå veldig godt til traidsjonelle rødvinsretter, som rødt kjøtt, julemat ol. 

Alkoholfri musserende finnes det flere gode av, men jeg kommer dessverre ikke på noen navn akkurat nå. Snakk med de på polet og forklar hva du er ute etter, om du vil ha den søt eller ikke osv, så finner de noe til deg :) 

Anonymous poster hash: 4c7a9...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...