Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jeg trenger inspirasjon og oppløftende historier. Jeg har nemlig (i positive øyeblikk) tenkt at 2015 skal bli det definerende året, året der jeg virkelig beveger meg i riktig retning, mens jeg (i negative øyeblikk) tenker at livet/meg selv ikke lar seg endre noe særlig og at ingen har endret livet nevneverdig i voksen alder. Såh - gode dibdamer - vær så snill og gi meg noen lyspunkter - om du har noen! Anonymous poster hash: 22dfe...536
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Jeg blir med! 2015 skal jeg være i aktivitet minst 1 time hver dag! Nivået ligger lavt da jeg er kronisk syk og uføre. Alt fra vasking av hus til ut på tur! I tillegg sjal jeg kjefte mindre på barna. :-) jeg er ganske masete og sikkert en sur gneldrekjerring, det må endres! :-) Anonymous poster hash: b9ced...99f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 For meg skjedde den store forandringen da jeg bestemte meg for at "godt nok" er godt nok. Jeg trenger ikke å være best, ha best resultater på jobb, lage den fineste bursdagen, være den kuleste mammaen, ha den fineste kroppen.... Jeg er god nok!! Da forsvant mange negative følelser, jeg fikk mye bedre tid, jeg bruker tiden på det jeg vil, ikke det jeg tror jeg bør, ( for å bli godt likt) Etter dette har jeg oppnådd; roligere og bedre stemning hjemme, gode resultater på jobb, mindre kjefting, bedre sexliv og jeg er fornøyd med meg selv! Jeg er 1,63 og veier 70 kg. Det er godt nok! Huset er ryddig iblant. Det er godt nok! Noen liker sjefen min bedre enn meg. Det er helt greit! Jeg er fornøyd, snakker mer om det jeg er fornøyd med, enn det jeg er misfornøyd med.. ANBEFALES!!!!!!! Anonymous poster hash: b244f...6c8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Takk, 22.05, det å tenke "god nok" er et av målene mine for neste år. Jeg klarer det i små perioder, men daler alltid ned igjen. Det meste av endringene dreier seg altså om meg og min tankegang, det er ikke så mye hva jeg skal skaffe meg/gjøre og slikt. Selv om mer trening absolutt er en del av pakken, som første anonym har som mål, fordi jeg vet at trening gir overskudd og er sårt tiltrengt meg-tid. Vil gjerne høre innspill fra flere! (Kjekt å ha deg på laget, Annie nr 1, la oss se hva vi kan gjøre og møtes her igjen neste år:) Anonymous poster hash: 22dfe...536
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Jeg leste Yes Man i 2008 og ble inspirert - bestemte meg for å si ja takk til nye opplevelser, og ja takk til livet. Det ble veien ut av både det evige singelliv og, over litt lengre tid, slutten på over ti år med spiseforstyrrelser. Jeg sier selvfølgelig ikke kategorisk ja til alt, da hadde jeg vært både tjukk og død, men det handler om å være åpen og leve mens det fremdeles er et alternativ. Anonymous poster hash: 42868...28d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Jeg også vil ha et bra år i 2015. Vil få det bedre med meg selv. Ned i vekt, nye, bedre og mer positiv tankegang. og dermed ikke kjefte så mye på barna og ha mer tålmodighet. Få meg et bedre sosialliv og helst en kjæreste. Jeg også er mer positiv i perioder også daler det. Hadde 3 supre uker før denne uka. Sukker og spise for mye er min verste fiende. Må lære meg å tenke positivt selvom jeg er alene. Har vært "alene" i mange år. Men singel i 1.5 år. Mistet mye etter det bruddet. Tar lang tid og komme seg opp. Jeg vil og skal ned i vekt for jeg vet at selvfølelsen er mye bedre da(ikke god nok) Og at jeg tørr litt mer enn jeg tørr nå. Anonymous poster hash: 08443...64b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Mine beste tips er: - Glede seg på andre sine vegne, ønske andre gode ting (å se andres glede gjør meg glad!) - Positivt fokus - GJØRE, ikke bare tenke på å gjøre - Legge planer, og ikke minst -gjennomføre- - Ikke sammenligne med "alle andre" - Nyte for nytelsens skyld (et glass vin, sjokolade o.l uten dårlig samvittighet) Anonymous poster hash: 7c139...d8d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Lykkeprosjektet av Gretshcen Rubin..... Anonymous poster hash: fbfee...b9d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Lykkeprosjektet av Gretshcen Rubin..... Anonymous poster hash: fbfee...b9d Den anbefaler jeg også. Jeg leste også oppfølgeren Lykkeprosjektet hjemme. Anonymous poster hash: e4e51...7af
oslofrk Skrevet 14. desember 2014 #10 Skrevet 14. desember 2014 I'm im! Jeg skal være mer fornøyd med alt jeg får til og vite at det er godt nok😃 I stedet for å vente til 31.12 har jeg begynt! Jeg er i gang med godtefri og mer trening og gleder meg til morgenjogg hjem fra bhg i morgen! Tjohoooooooo! 😃
Sint naken biltyv Skrevet 14. desember 2014 #11 Skrevet 14. desember 2014 Jeg har gått fra narkoman med gjeld til langt oppover ørene til eget hus, fine biler, tre søte barn, samfunnsengasjert, mann som aldri har rusa seg, fin jobb der jeg tjener bra og snart nybygd hus. Må bare si at det kun er en måte å få det bra på, knallhard jobbing med alle aspekter i livet. Det er ikke gjort på en dag og det vil alltid være arr. Det blir som en vase, å knuse den tar to sekunder mens deg tar en evighet å lime den sammen og den blir aldri som før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå