Gå til innhold

Enda en ADHD tråd, sorry! :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det har vært endel om det i det siste.

Men denne er kanskje litt annerledes.

Vil egentlig bare vite om noen av dere andre foreldre av barn med adhd diagnose, føler/følte at dere hadde dårlig samspill med barnet?

Jeg følte at jeg aldri nådde skikkelig inn til han, og var sikker på at det var meg det var noe galt med, at jeg var dårlig mor :-( Det begynte allerede da han var baby.

Når jeg fikk nr 2 mange år etter var det helt annerledes, og det var så godt å føle at jeg ble satt pris på..

Er det andre som har følt det slik?

 

 

Anonymous poster hash: 0c2ea...14f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter da jeg lurer veldig på dette

 

Anonymous poster hash: 0c2ea...14f

Skrevet

Har slitt med "dyp" kommunikasjon med henne da hun var liten.

Ellers har hun hatt vansker med å lærere rolle lek og å la andre styre leken

Mm

Skrevet

Min eldste har adhd og jeg kjenner meg igjen i det du beskriver. Han begynte å prate sent, var mye frustrert og sint. Fikk diagnose rundt 8-års alder, men begynteikke med medisiner før han var 16 år, noe jeg angrer utrolig på. Først da begynte vi å snakke samme språk på en måte. Frem til da var det som om han snakket gresk, jeg norske og ingen av oss var flerspråklige...

 

Anonymous poster hash: 4d999...f0d

  • 1 år senere...
Skrevet

.

 

Anonymous poster hash: f76ff...9cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...