Gå til innhold

Kvalme hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det omgangssyke? Er 8 uker i morgen og begynte å bli småkvalm uke 6. Men jeg kastet ikke opp slik som forrige. Så plutselig i 3 dager nå,har jeg kastet opp non stop og ikke orket tanken på mat eller noe. Har så og si vært sengeliggende. Men i dag er jeg helt 100% fin igjen uten noe kvalme... Reagerer på lukter osv. Men det kan jeg leve med! Ville vel kalle den kvalmen jeg hadde for (hyperemesis?) men om det var det,går det så opp og ned da??? Eller var det omgangssyke som jeg håper det var og da er mindre kvalm dette svangerskapet enn det forrige! Dette ble langt og rotete men setter pris på svar 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt hyperremesis to ganger. Det gikk ikke over før etter 3 mnd for meg. Jeg var kvalm konstant, døgnet rundt. Spiste nesten ingenting, gikk ned 5 kg på 1.5 uke siste gangen. Innlagt på sykehus for og få i meg væske. Jeg tror at man må tape en viss mengde av vekten for at det skal kunne kalles hyperremesis. Kanskje også at man må ha vært innlagt på sykehus? Er ikke sikker.

Anonymous poster hash: 9d5c3...93b

Skrevet

Jeg har hatt hyperremesis to ganger. Det gikk ikke over før etter 3 mnd for meg. Jeg var kvalm konstant, døgnet rundt. Spiste nesten ingenting, gikk ned 5 kg på 1.5 uke siste gangen. Innlagt på sykehus for og få i meg væske. Jeg tror at man må tape en viss mengde av vekten for at det skal kunne kalles hyperremesis. Kanskje også at man må ha vært innlagt på sykehus? Er ikke sikker.

Anonymous poster hash: 9d5c3...93b

Er ikke sikker jeg heller😜 høres jo jævlig ut og det var jo det det var disse 3 dagene. Forrige sk ble jeg akutt kvalm,kastet opp så ferdig med det! Denne gangen begynte det så forsiktig for så ligge langflat og i dag helt fin igjen. Er mest redd for at den formen skal komme tilbake😳😳 for stakkars stakkars deg og de andre som lider av hyperremises!! Og hvIs det var omgangssyke er det jo rart at jeg ikke smittet samboer og guttungen. Uansett er jeg jo sjeleglad for at det er over for nå 😊☺️

Skrevet

Er jo sesongen for omgangssyke nå, så jeg vil tro du har hatt omgangssyke :)

Skrevet

Er jo sesongen for omgangssyke nå, så jeg vil tro du har hatt omgangssyke :)

Jeg også siden jeg er helt fin i dag også 😊

Skrevet

Hadde du diare?

Anonymous poster hash: 9445a...7de

Skrevet

Hadde du diare?

Anonymous poster hash: 9445a...7de

Nei ikke diare !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...