Marsch83 Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Var det omgangssyke? Er 8 uker i morgen og begynte å bli småkvalm uke 6. Men jeg kastet ikke opp slik som forrige. Så plutselig i 3 dager nå,har jeg kastet opp non stop og ikke orket tanken på mat eller noe. Har så og si vært sengeliggende. Men i dag er jeg helt 100% fin igjen uten noe kvalme... Reagerer på lukter osv. Men det kan jeg leve med! Ville vel kalle den kvalmen jeg hadde for (hyperemesis?) men om det var det,går det så opp og ned da??? Eller var det omgangssyke som jeg håper det var og da er mindre kvalm dette svangerskapet enn det forrige! Dette ble langt og rotete men setter pris på svar 😊
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har hatt hyperremesis to ganger. Det gikk ikke over før etter 3 mnd for meg. Jeg var kvalm konstant, døgnet rundt. Spiste nesten ingenting, gikk ned 5 kg på 1.5 uke siste gangen. Innlagt på sykehus for og få i meg væske. Jeg tror at man må tape en viss mengde av vekten for at det skal kunne kalles hyperremesis. Kanskje også at man må ha vært innlagt på sykehus? Er ikke sikker. Anonymous poster hash: 9d5c3...93b
Marsch83 Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har hatt hyperremesis to ganger. Det gikk ikke over før etter 3 mnd for meg. Jeg var kvalm konstant, døgnet rundt. Spiste nesten ingenting, gikk ned 5 kg på 1.5 uke siste gangen. Innlagt på sykehus for og få i meg væske. Jeg tror at man må tape en viss mengde av vekten for at det skal kunne kalles hyperremesis. Kanskje også at man må ha vært innlagt på sykehus? Er ikke sikker. Anonymous poster hash: 9d5c3...93b Er ikke sikker jeg heller😜 høres jo jævlig ut og det var jo det det var disse 3 dagene. Forrige sk ble jeg akutt kvalm,kastet opp så ferdig med det! Denne gangen begynte det så forsiktig for så ligge langflat og i dag helt fin igjen. Er mest redd for at den formen skal komme tilbake😳😳 for stakkars stakkars deg og de andre som lider av hyperremises!! Og hvIs det var omgangssyke er det jo rart at jeg ikke smittet samboer og guttungen. Uansett er jeg jo sjeleglad for at det er over for nå 😊☺️
Nettie+jentungen Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Er jo sesongen for omgangssyke nå, så jeg vil tro du har hatt omgangssyke
Marsch83 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2014 Er jo sesongen for omgangssyke nå, så jeg vil tro du har hatt omgangssyke Jeg også siden jeg er helt fin i dag også 😊
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Hadde du diare? Anonymous poster hash: 9445a...7de
Marsch83 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2014 Hadde du diare? Anonymous poster hash: 9445a...7de Nei ikke diare !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå