Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Navnet Kine, hva tenker du? Anonymous poster hash: adba3...3b7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Jeg tenker bare på hun grusomme i klassen min som var stygg mot meg Anonymous poster hash: 19d6b...1e9
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Jeg tenker bare på hun grusomme i klassen min som var stygg mot meg Anonymous poster hash: 19d6b...1e9 Uffda! Anonymous poster hash: adba3...3b7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Synes det er et veldig fint navn. Anonymous poster hash: d4eda...cf5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Fint navn. Kjenner flere som heter Kine og har bare gode assosiasjoner til navnet Anonymous poster hash: 8463c...df5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Fungerer bare hvis hun er hyperreligiøs og heter Ludvigsen til etternavn. Anonymous poster hash: d93a0...e4d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Kjempefint!! Er ferdig med barn, men hadde jeg fått en jente nå, så var d en liten Kine-mor Anonymous poster hash: 1f2d3...d7d
☆☆☆ Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Enkelt og fint. Gir litt "halvt namn"-/kjælenamnfølelse, men ikkje så mykje at det ødelegger namnet for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå