Gå til innhold

Hva synes du om Kine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnet Kine, hva tenker du?

 

Anonymous poster hash: adba3...3b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker bare på hun grusomme i klassen min som var stygg mot meg

 

Anonymous poster hash: 19d6b...1e9

Skrevet

Jeg tenker bare på hun grusomme i klassen min som var stygg mot meg Anonymous poster hash: 19d6b...1e9

Uffda!

 

Anonymous poster hash: adba3...3b7

Skrevet

Synes det er et veldig fint navn.

 

Anonymous poster hash: d4eda...cf5

Skrevet

Fint navn. Kjenner flere som heter Kine og har bare gode assosiasjoner til navnet

 

Anonymous poster hash: 8463c...df5

Skrevet

Fungerer bare hvis hun er hyperreligiøs og heter Ludvigsen til etternavn.



Anonymous poster hash: d93a0...e4d
Skrevet

Kjempefint!!

Er ferdig med barn, men hadde jeg fått en jente nå, så var d en liten Kine-mor :)

 

Anonymous poster hash: 1f2d3...d7d

Skrevet

Enkelt og fint. Gir litt "halvt namn"-/kjælenamnfølelse, men ikkje så mykje at det ødelegger namnet for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...