Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner det ikke helt. Er det månedspris eller engangspris? Anonymous poster hash: 79c81...925
n74 Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Engangspris på boksen. Men ønsker du p bruke Netflix feks så må du abonnere, og betaler fast per måned. Det samme med TV2sumo osv.
bergensmil Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Vi har den, og den er i bruk daglig. Har abbonement på både sumo og netflix, samt at vi bruker den til å høre på musikk fra feks ipad og iphone i stuen Selve boksen betaler du for en gang, men om du skal ha feks netflix blir jo det en månedssum å betale, men om det er mye brukt er det for meg verdt det værtfall
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Takk for svar. Jeg har nettflix Anonymous poster hash: 79c81...925
Elsker livet Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Vi har hvite bokser Jeg aner ikke hva det koster, men det vi har og som jeg bruker er netflix, sumo, nrk og youtube. Er noen flere apper der også, men jeg tror ikke det er noen som interesserer meg. Er mannen som utstyrer oss med elektriske dingser.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Nei, har chromecast. Og meget fornøyd:-)) Anonymous poster hash: 0f66e...cb1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Har den, kjøper/leier en del på iTunes. Netflix der vi bor er ikke noe bra (utland). Genial, men forutsetter at du har god wifi dersom du ikke bruker ethernet kabel, ellers faller du av mens du ser på tv. Anonymous poster hash: f4b00...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå