Gå til innhold

Har dere Apple tv? Den lille sorte boksen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det ikke helt. Er det månedspris eller engangspris?

 

Anonymous poster hash: 79c81...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engangspris på boksen. Men ønsker du p bruke Netflix feks så må du abonnere, og betaler fast per måned. Det samme med TV2sumo osv.

Skrevet

Vi har den, og den er i bruk daglig. Har abbonement på både sumo og netflix, samt at vi bruker den til å høre på musikk fra feks ipad og iphone i stuen :) 

Selve boksen betaler du for en gang, men om du skal ha feks netflix blir jo det en månedssum å betale, men om det er mye brukt er det for meg verdt det værtfall :) 

Skrevet

Takk for svar. Jeg har nettflix

 

Anonymous poster hash: 79c81...925

Skrevet

Vi har hvite bokser ;) Jeg aner ikke hva det koster, men det vi har og som jeg bruker er netflix, sumo, nrk og youtube. Er noen flere apper der også, men jeg tror ikke det er noen som interesserer meg. Er mannen som utstyrer oss med elektriske dingser.

Skrevet

Nei, har chromecast. Og meget fornøyd:-))

 

Anonymous poster hash: 0f66e...cb1

Skrevet

Har den, kjøper/leier en del på iTunes. Netflix der vi bor er ikke noe bra (utland). Genial, men forutsetter at du har god wifi dersom du ikke bruker ethernet kabel, ellers faller du av mens du ser på tv.

 

Anonymous poster hash: f4b00...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...