Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har fått akutt omgangssyke .. Skal ha fullt hus hjemme hos oss ikveld! 30 gjester.. Tips til hvordan fort bli bedre? Anonymous poster hash: 4ec8d...e47
TMGL Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Omgangssyke finnes det ingen mirakelkur for så vidt jeg vet. Også er det jo ekstremt smittsomt. Jeg hadde avlyst.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Det finnes ingen kur, det må gå over av seg selv. For all del avlys.. Hverken du eller 30 andre har lyst å bli syke(re). God bedring. Anonymous poster hash: a26cb...81e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Å avlyse er ikke noe mulighet.. Jeg får heller dra bort jeg, og stille huset til disposisjon.. Kjedelig greier! Vært planlagt i mange Mnd.. @%#*^# Vil bli frisk!! Anonymous poster hash: 4ec8d...e47
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Hadde omgangssyken tidligere denne uken, hang over og satt på do i flere timer i strekk. Altså kunne ikke forlate badet, og du vil da dra bort? Hadde ikke jeg klart, hadde spydd meg ut og bæsjet meg ut før jeg hadde kommet meg ut døra. Sikker på at du har omgangssyken? Om det ikke er så ille nå så kan det bli så ille. Så avlys, alt kan avlyses! Kanskje festen kan flyttes til noen andre om du sier i fra NÅ. Husk at om du deler bad med andre så må doet, vasken og dørhåndtak vaskes flere ganger per dag så lenge du spyr og har diare, er veldig smittsomt. Alle i huset bør være nøye med håndhygiene og vaske hendene oftere. Du bør ikke lage middag eller annen mat til andre (og er vel neppe i form til det uansett). Om de andre ikke har lyst å bli syk da. Med andre ord om festen skal være så må doet, dørhåndtak og vasken på badet vaskes godt. Men hadde jeg vært gjest og fått høre at du har omgangssyken så ville jeg ikke dratt til deg uansett, hater å bli syk og mest å spy. Har ikke spydd siden tirsdag men er ennå noe kvalm, slapp, svimmel og dårlig matlyst (men spiser endelig). Anonymous poster hash: b8ea2...cec
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Har en leilighet under huset som står ledig.. Så har eget bad der..er der nå, og mannen har tatt med barna bort. Sagt i fra til 4 venninner, så de kommer nå snart å ordner klart til ikveld.. Heldigvis lenge mellom hver gang jeg er så dårlig.. Anonymous poster hash: 4ec8d...e47
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Å avlyse er ikke noe mulighet.. Jeg får heller dra bort jeg, og stille huset til disposisjon.. Kjedelig greier! Vært planlagt i mange Mnd.. @%#*^# Vil bli frisk!! Anonymous poster hash: 4ec8d...e47 Vel, gjestene kan bli smittet selv om du reiser bort. Har du vasket (med klorin) alle steder du har vært? Alle dørhåndtak? Utenpå skapdører og kjøleskap? Som gjest ville jeg satt pris på å få beskjed, så kunne jeg tatt valget om jeg ville kommet (noe jeg ikke ville gjort). Anonymous poster hash: f137d...eb6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Jeg har fått akutt omgangssyke .. Skal ha fullt hus hjemme hos oss ikveld! 30 gjester.. Tips til hvordan fort bli bedre? Anonymous poster hash: 4ec8d...e47 Avlys avlys avlys Anonymous poster hash: 62258...785
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Har en leilighet under huset som står ledig.. Så har eget bad der..er der nå, og mannen har tatt med barna bort. Sagt i fra til 4 venninner, så de kommer nå snart å ordner klart til ikveld.. Heldigvis lenge mellom hver gang jeg er så dårlig.. Anonymous poster hash: 4ec8d...e47 Mannen har tatt med barna bort og du er i kjelleren. Hvem skal holde festen??? Anonymous poster hash: 62258...785
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Hvorfor MÅ festen holdes? Hva er vits? Dersom folk kan velge mellom omgangssyke eller avlyst fest er valget enkelt for de fleste. Ingen vil vel ha mat osv som du har tilberedt. Anonymous poster hash: 73b54...6d6
Skyen Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Jeg hadde ikke kommet om jeg visste at noen hadde omgangssyken der (selv om jeg ikke traff på deg), er smittsomt lenge, og bakterier/virus lever lenge utenfor kroppen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Jeg hadde blitt ganske forbanna om du ikke informerte om dette på forhånd. Jeg fikk hele julen ødelagt (for voksne og barn) i fjor fordi ikke venninnen min informerte om dette da vi hadde julegrøt rett før jul. Nesten alle gjestene ble syke. Anonymous poster hash: b4634...ab3
Suppehue Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Jeg hadde blitt dritsur om jeg var invitert en plass og så viste det seg at vertinnen hadde omgangssyke. Jeg vil vite slikt. Og jeg hadde garantert IKKE kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå