mamma_bergen Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Hva skal dere spise? Jeg skal ha en rolig kveld alene,og bør jo ha noe mat,men kommer ikke på noe Så jeg lurer på hva andre som er alene disker opp med på en lørdag
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Er alene voksen hver kveld og helg. Og med en 4åring som er kresen i matveien blir det ofte til at jeg disker opp med noe godt kun til meg selv på fredag eller lørdag (HERLIG å få spise godt mat i fred innimellom ). Da kan jeg lage Calzone, ha reker, lage en liten kyllinggryte, lasagne, grillet kylling m/salat, rundstykker og potetgull (namnam), ostesmørbrød med salami og MYE ost, hamburger eller bestille noe take away Anonymous poster hash: fd6af...284
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Sushi! Anonymous poster hash: 92dd8...ade
mamma_bergen Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2014 Takker for forslag, kanskje det blir noe kyllinggreier Sushi klarer jeg bare ikke
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Nachos 😀 Med masse rømme og salsa ved siden av 😉 Anonymous poster hash: 8de98...d98
Mamma_til_2 Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Min mann skal være alene hjemme i kveld han skal spise biff med ris, salat og sikkert noe saus eller dressing til 😊
valnøtta Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Steker kjøttdeig og løk. Har nachohips i en ildfastform, har kjøttdeig og løk over chipsen, og strør revet ost over til slutt. Setter det i stekeovnen til osten har smeltet. Har agurk, ananas, mais, lettrømme/kesam og tacosaus ved siden av. Nam nam
mamma_bergen Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2014 Steker kjøttdeig og løk. Har nachohips i en ildfastform, har kjøttdeig og løk over chipsen, og strør revet ost over til slutt. Setter det i stekeovnen til osten har smeltet. Har agurk, ananas, mais, lettrømme/kesam og tacosaus ved siden av. Nam nam Det hørtes godt ut
mamma_bergen Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. desember 2014 Det ble kinamat gitt Har en lat dagen derpå og orket ikke tanken på å lage noe
bergensmil Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 i dag blir det noe så spennende som en grandis.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 i dag blir det noe så spennende som en grandis. dr Oetker her Anonymous poster hash: 578d2...7c5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 hjemmelaget pizza Anonymous poster hash: d1584...7c0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 To ostesmørbrød med skinke og ketchup Anonymous poster hash: 2e496...1c0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #16 Skrevet 13. desember 2014 Taco for 1 :-D Anonymous poster hash: d37f5...7ad
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #17 Skrevet 13. desember 2014 Betasuppe med ekstra poteter, gulrøtter og pølse oppi. Veldig enkelt, og veldig godt. Det beste er at jeg kan ha det i xl-koppen min fra Ikea, slik at jeg kan sitte i sofaen, med bena godt trekt opptil meg - uten å søle! Anonymous poster hash: a4d84...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå