Gå til innhold

Dere som er alene i kveld :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere spise? :) Jeg skal ha en rolig kveld alene,og bør jo ha noe mat,men kommer ikke på noe :P

 

Så jeg lurer på hva andre som er alene disker opp med på en lørdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene voksen hver kveld og helg. Og med en 4åring som er kresen i matveien blir det ofte til at jeg disker opp med noe godt kun til meg selv på fredag eller lørdag (HERLIG å få spise godt mat i fred innimellom ;) ).

 

Da kan jeg lage Calzone, ha reker, lage en liten kyllinggryte, lasagne, grillet kylling m/salat, rundstykker og potetgull (namnam), ostesmørbrød med salami og MYE ost, hamburger eller bestille noe take away :)



Anonymous poster hash: fd6af...284
Skrevet

Sushi!

 

Anonymous poster hash: 92dd8...ade

Skrevet

Takker for forslag, kanskje det blir noe kyllinggreier :)

 

Sushi klarer jeg bare ikke :P

Skrevet

Nachos 😀

Med masse rømme og salsa ved siden av 😉

 

Anonymous poster hash: 8de98...d98

Skrevet

Min mann skal være alene hjemme i kveld han skal spise biff med ris, salat og sikkert noe saus eller dressing til 😊

Skrevet

Steker kjøttdeig og løk. Har nachohips i en ildfastform, har kjøttdeig og løk over chipsen,  og strør revet ost over til slutt. Setter det i stekeovnen til osten har smeltet.

Har agurk, ananas, mais, lettrømme/kesam og tacosaus ved siden av.

 

Nam nam

Skrevet

Steker kjøttdeig og løk. Har nachohips i en ildfastform, har kjøttdeig og løk over chipsen,  og strør revet ost over til slutt. Setter det i stekeovnen til osten har smeltet.

Har agurk, ananas, mais, lettrømme/kesam og tacosaus ved siden av.

 

Nam nam

Det hørtes godt ut :)

Skrevet

Det ble kinamat gitt :P Har en lat dagen derpå og orket ikke tanken på å lage noe :)

Skrevet

i dag blir det noe så spennende som en grandis. :P 

Skrevet

i dag blir det noe så spennende som en grandis. :P

 

dr Oetker her :P

 

Anonymous poster hash: 578d2...7c5

Skrevet

hjemmelaget pizza



Anonymous poster hash: d1584...7c0
Skrevet

To ostesmørbrød med skinke og ketchup :P



Anonymous poster hash: 2e496...1c0
Skrevet

Taco for 1 :-D



Anonymous poster hash: d37f5...7ad
Skrevet

Betasuppe med ekstra poteter, gulrøtter og pølse oppi.

Veldig enkelt, og veldig godt.

Det beste er at jeg kan ha det i xl-koppen min fra Ikea, slik at jeg kan sitte i sofaen, med bena godt trekt opptil meg - uten å søle! ;)

 

Anonymous poster hash: a4d84...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...