Gå til innhold

Ned i vekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte meg så fint uten godis og søtt. men så var det en bortehelg og da datt jeg av. Vært en uke nå. Må komme meg tilbake til der jeg var. Men jeg gikk ikke så mye ned, men følte meg bedre.

Det jeg lurer på nå er: Jeg har null motivasjon til å trene, men vil gjerne. har ikke råd til å trene på studio og det er det jeg vet jeg burde. 

Men... Hvor bør jeg ligge på kaloriskalaen for å gå ned ca 30 kilo, ikke fortest mulig, men gjerne fortere enn anbefalt. Det kan ikke være for strengt, men greit. 

Er 1300 kalorier passe?

Anonymous poster hash: e91fd...4e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler selv at du Jan klare deg på 1300 kcal ila en dag, så må du jo bare gjøre det. Selv går jeg ned 5 kg av gangen. Lettere og forholde seg til enn 10. Så jeg ligger på litt over 1500 kcal om dagen. Er jeg flink og holder meg til dette, går jeg sakte men sikkert ned. Jeg anbefaler virkelig vektklubb.no.

Anonymous poster hash: f579d...6fa

Skrevet

Hvis du føler selv at du Jan klare deg på 1300 kcal ila en dag, så må du jo bare gjøre det. Selv går jeg ned 5 kg av gangen. Lettere og forholde seg til enn 10. Så jeg ligger på litt over 1500 kcal om dagen. Er jeg flink og holder meg til dette, går jeg sakte men sikkert ned. Jeg anbefaler virkelig vektklubb.no.

Anonymous poster hash: f579d...6fa

Jeg synes noen ganger det blir litt mye mat når jeg skal holde meg til 1500 kcal. Men da har jeg jo litt slingringsmål. 

Jeg har skrevet inn på vektklubben.no før, men synes det er litt tungvindt. Vet at det ikke er det, men og finne alt man har spist, og om man skal spise lasange eller annen mat der alt er i et er det så vanskelig og finne riktig mengde osv. 

Men trener ikke du? hvor mye ca går du ned i vekt i uka?

Anonymous poster hash: e91fd...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...