Gå til innhold

Skuffa over klassa jeg går i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar kunstfaglig utdanning og har akkurat hatt eksamensutstilling. Vi har jobba med dette i to uker (arbeider fra hele høsten, men utstilling nå) og jeg har vært redd for at jeg hadde bomma fullstendig. Rett og slett fordi alle andre skryter sånn av hverandre (og jeg av dem) men ingen har kommentert mitt annet enn små stikk som ikke er positive. I går fikk vi sensur, jeg og en annen fikk A. Jeg tror ikke det er misunnelse, hun andre er flinkere enn meg og de skryter jo av henne.

Liker de meg bare ikke? Jeg trodde jo ikke det heller, flere av de er omgangsvenner også.. Den A'en smakte ikke så godt selv om jeg har jobbet for den...

Anonymous poster hash: fb97c...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du tenker mere på hva medelevene synes enn læreren?tror nok du heler må fokusere på at du fikk en god karakter og læreren likte det

Skrevet

Kan alle de andre som ikke fikk A tolket oppgava feil og egentlig trodd det er du son har tolket feil

Skrevet

Skjønner at det er sårt. Jeg er selv veldig var for slike ting og ville følt sterkt ubehag, selv om det ikke har betydning for resultatene. 

Kanskje de ikke liker stilen din? Kanskje de synes du virker veldig selvsikker? Vanskelig å si... Kanskje du kan spørre en av de som du er omgangsvenner med hva hun synes om det du har gjort? Og hvis hun er positiv, kan du forklare at du måtte spørre for du ble usikker av at ingen gav deg tilbakemeldinger. 

Anonymous poster hash: b1272...4fe
Skrevet

Kanskje du fremstår veldig selvsikker og at de rundt deg tenker at du selv vet at du er veldig flink. Jeg er en slik type selv og får svært sjeldent skryt fra andre enn de som virkelig kjenner meg.

Anonymous poster hash: 780cd...a55

Skrevet

Jeg opplever ikke meg selv som en veldig selvsikker type, ikke usikker heller. Jeg elsker det jeg holder på med og kan sikkert bli litt vel ivrig etter noens smak? Så joda, det kan hende de tenker at jeg vet at jeg gjør det bra.

Anonymous poster hash: fb97c...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...