Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Jeg er nå gravid med 3. mann (veldig planlagt), men jeg merker jeg gir på en måte "faen" i hele greia. Er i uke 25 nå. På disse tider de andre gangene har nesten alt vi trenger av utstyr vært kjøpt inn.Store planer om hvor babyen skal sove den første tiden, barnerom og så videre.Vært ekstremt opptatt av babyen som skal komme, og var helt tullete.Kunne ikke vente på neste kontroll..Denne gang er ting helt anderledes.Glemte å bestille første kontroll, og hadde den først i uke 14.Har kjøpt et par bodyer, og bilstol, men det bare fordi det var på salg.Har en "jeg vet at vognen begynner å bli veldig sliten etter 2 babyer, og jeg burde se på den og bestemme om jeg trenger en ny, men det trenger jeg vel ikke enda vel" holdning til det hele..Magen vokser og babyen sparker, og tenker ikke noe mer på det enn det..Ikke missforstå meg, jeg virkelig gleder meg til han kommer.. Hvordan var det for dere 3. gang? Anonymous poster hash: cf3b6...fce
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Jeg var sånn med nr 2 jeg :-P Eneste jeg var veldig opptatt av mtp utstyr var vogna, men jeg er veldig glad i vogner og kunne gjerne hatt 20 stykker ;-) Mat var i puppene, klær lå i esker etter første og vogga satt vi inn på rommet vårt fordi vi ikke gadd å ordne rommet til baby med det første. Like glad i begge unga fordetom ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Slik var det her og, babysengen ble dratt opp timer før jeg fødte.. Brukte den gamle vogna, kjøpte ikke nye klær.. Gjorde ingenting Anonymous poster hash: bc38a...0db
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Sånn er jeg nå, med nr.2. Har nesten hatt litt dårlig samvittighet, men jeg vet jo at jeg kommer til å bli like glad i denne som største. Anonymous poster hash: db314...600
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Er slik nå med nr 4, har jo alt etter nr tre som er under 2 år, og formen er så fin, begynner å kjenne det i bekkenet nå, og har en del vondt der, noe som jeg blir frustrert over, for vil fungere og jobbe. Er i uke 23, og når jeg treffer folk som kommenterer magen blir jeg litt paff, for tenker ikke så mye over at det vises. Var på kontroll i går, glemte å ha med meg papirer og urinprøve, og var 6 uker etter forrige gang men glemte å ringe å avtale ny time. Gleder meg til babyen kommer,og nyter sparkene,men har så mye annet som blir fokusert på i steden for svangerskapet. Anonymous poster hash: c5632...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå