Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Bhhg skal ha nissefest snart og alle barna måtte ha nisselue. Greit nok det, får det til en billig penge, men har en søt ullue som er rød og hvit, litt nissete, som svigermor har strikket. Blir det alt for varmt å bruke hjemmestrikka ullue inne? Den er ikke veldig tykk, men ikie tynn heller. Ikke Reima vinterlue-tykk, mer som det meste annet hjemmestrikket.. Erfaring? Bdre å kjøpe en tynn lue? Anonymous poster hash: b87dc...14e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner du spør fordi du lurer. Men seriøst? Hvordan klarer du å få på deg klær på morgenen? Anonymous poster hash: 7486a...5d4
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner du spør fordi du lurer. Men seriøst? Hvordan klarer du å få på deg klær på morgenen?Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Skjønner du lirer av deg dritt fordi du har dårlig selvtillit og er avhengig av å forsøke å dytte andre ned i søla for å føle deg bedre selv, men.. Seriøst.. Hva med folkeskikk? Og seriøse svar? Anonymous poster hash: b87dc...14e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner du spør fordi du lurer. Men seriøst? Hvordan klarer du å få på deg klær på morgenen?Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Skjønner du lirer av deg dritt fordi du har dårlig selvtillit og er avhengig av å forsøke å dytte andre ned i søla for å føle deg bedre selv, men.. Seriøst.. Hva med folkeskikk? Og seriøse svar? Anonymous poster hash: b87dc...14e LOL. Der tok du meg. Synes vel det er spesielt at du er mor men ikke klarer ta en avgjørelse på ull eller ikke. Vanskelig å gi et seriøst svar på et slikt spørsmål. Anonymous poster hash: 7486a...5d4
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #5 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner du spør fordi du lurer. Men seriøst? Hvordan klarer du å få på deg klær på morgenen?Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Skjønner du lirer av deg dritt fordi du har dårlig selvtillit og er avhengig av å forsøke å dytte andre ned i søla for å føle deg bedre selv, men.. Seriøst.. Hva med folkeskikk? Og seriøse svar? Anonymous poster hash: b87dc...14e LOL. Der tok du meg. Synes vel det er spesielt at du er mor men ikke klarer ta en avgjørelse på ull eller ikke. Vanskelig å gi et seriøst svar på et slikt spørsmål.Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Jeg diskuterer ikke med folk som skriver "LOL".. Anonymous poster hash: b87dc...14e
klg,2 boys now:) Skrevet 13. desember 2014 #6 Skrevet 13. desember 2014 Det går nok helt fint.mest sannsynlig kommer ungen til og dra av seg luen etter vært så ta den du har
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #7 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner du spør fordi du lurer. Men seriøst? Hvordan klarer du å få på deg klær på morgenen?Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Skjønner du lirer av deg dritt fordi du har dårlig selvtillit og er avhengig av å forsøke å dytte andre ned i søla for å føle deg bedre selv, men.. Seriøst.. Hva med folkeskikk? Og seriøse svar? Anonymous poster hash: b87dc...14e LOL. Der tok du meg. Synes vel det er spesielt at du er mor men ikke klarer ta en avgjørelse på ull eller ikke. Vanskelig å gi et seriøst svar på et slikt spørsmål.Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Jeg diskuterer ikke med folk som skriver "LOL".. Anonymous poster hash: b87dc...14e Spiller ingen rolle. Jeg har ikke lyst å diskutere med deg. Men du tok deg da bryet med å svare. Og måten du svarer på vitner vel om at det er du som sliter med selvtilliten. Lykke til med lue problemene. Håper de løser seg. Skal krysse fingrene for deg. Anonymous poster hash: 7486a...5d4
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #8 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner du spør fordi du lurer. Men seriøst? Hvordan klarer du å få på deg klær på morgenen?Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Skjønner du lirer av deg dritt fordi du har dårlig selvtillit og er avhengig av å forsøke å dytte andre ned i søla for å føle deg bedre selv, men.. Seriøst.. Hva med folkeskikk? Og seriøse svar? Anonymous poster hash: b87dc...14e LOL. Der tok du meg.Synes vel det er spesielt at du er mor men ikke klarer ta en avgjørelse på ull eller ikke. Vanskelig å gi et seriøst svar på et slikt spørsmål.Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Jeg diskuterer ikke med folk som skriver "LOL".. Anonymous poster hash: b87dc...14e Spiller ingen rolle. Jeg har ikke lyst å diskutere med deg. Men du tok deg da bryet med å svare. Og måten du svarer på vitner vel om at det er du som sliter med selvtilliten. Lykke til med lue problemene. Håper de løser seg. Skal krysse fingrene for deg. Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Ikke meg du svarer her, men man må da ikke slite med selvtilliten for å svare slik? Hvorfor tror du det? Dumme spørsmål fortjener dumme svar! Anonymous poster hash: 59a4c...d9c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #9 Skrevet 13. desember 2014 Meg over her....jeg sikter til HI, ikke til den siste jeg siterte. Anonymous poster hash: 59a4c...d9c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #10 Skrevet 13. desember 2014 Du får dra på deg lua selv og gå med den inne en stund mens du farter rund på gulvet i høy tempo. SÅ kan vurdere om det blir varmt!! Jeg tipper JA Anonymous poster hash: d5165...36a
Novemberdama Skrevet 13. desember 2014 #11 Skrevet 13. desember 2014 Skjønner du spør fordi du lurer. Men seriøst? Hvordan klarer du å få på deg klær på morgenen?Anonymous poster hash: 7486a...5d4 Skjønner du lirer av deg dritt fordi du har dårlig selvtillit og er avhengig av å forsøke å dytte andre ned i søla for å føle deg bedre selv, men.. Seriøst.. Hva med folkeskikk? Og seriøse svar? Anonymous poster hash: b87dc...14e Det er da ikke anonym som har dårlig selvtillit, det er jo du. Om ungen din har armer så regner jeg med at han drar av seg lua om det blir for varmt.
Kanutten83 Skrevet 13. desember 2014 #12 Skrevet 13. desember 2014 Bruk ullua du, ungene vil komme til å dra av seg luene uansett hvilket materialet de er da de blir varme alle sammen Så luene brukes stort sett bare en liten stund
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Nok et bevis på at foreldrekurs burde være obligatorisk Anonymous poster hash: 59e19...ed0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #14 Skrevet 13. desember 2014 Kjære vene, hi. Du klarer ikke å vurdere om denne lua er for varm eller ikke? Hvordan klarer du å ta valg i hverdagen når du trenger hjelp fra fremmede om akkurat en så liten ting som dette. Må være utrolig energikrevende å være så tafatt og lite selvstendig. Du kommer til å møte mange utfordringer med tiden Anonymous poster hash: e4231...f81
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #16 Skrevet 13. desember 2014 Min unge er så varmblodig at ullua hadde blitt tatt av mye fortere enn en av f.eks bomull. Har en ullue selv og går jeg inn i en butikk så tar jeg den av med en gang for hvis ikke koker jeg. Kjøpte en nisselue til han på Nille til 10 kr. Anonymous poster hash: 929a5...0e3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #17 Skrevet 13. desember 2014 HI. Tror det går helt fint å bruke den lua jeg! Den blir jo mindre klam enn alle plastikkluene (de du får kjøpt billig) ihvertfall. OG du spydige - det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! Anonymous poster hash: acbb9...52e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #18 Skrevet 13. desember 2014 HI. Tror det går helt fint å bruke den lua jeg! Den blir jo mindre klam enn alle plastikkluene (de du får kjøpt billig) ihvertfall. OG du spydige - det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! Anonymous poster hash: acbb9...52e Jo, det finnes dumme spørsmål.........Det er jo bare å bla seg gjennom sidene på dib/bim, så finner en nok av de Anonymous poster hash: c24c1...acb
Elsker livet Skrevet 13. desember 2014 #19 Skrevet 13. desember 2014 Jeg hadde kjøpt en tynn lue til innebruk. Er nok ikke eneste gangen dere får bruk for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå