Gå til innhold

Da har jeg vært på ul :)


Fuglekassa

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på ultralyd og alt så bra ut! Fikk vite at vi venter en liten gutt, akkurat som jeg trodde (visste)! Noen flere som har vært på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt her og! Og jeg som har hatt så jentefølelse. Merkelig.

Jeg ble flyttet hele 12 dager tilbake, så skal på ny ul i januar.

Ingen med jenter her altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på OUL i går!! Fikk se et heerlig, aktivt og frisk knøtt ♥ SÅ utrolig deilig.

Vi ville ikke vite kjønn enda. Ingen andre som vil bevare spenningen!!? Så utrolig populært det har blitt å få vite det så tidlig nå.

 

Nå gleeeder jeg meg til å fortelle barna, foreldre og søsken om nyheten til helgen. Har ikke sagt noe om graviditeten enda. Så det blir moro!

Endret av Tallah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gratulerer så mye alle sammen:) Jeg var på ordinær UL nå i desember og venter en gutt og en jente <3<3

Herlig, tvillinger!! Det blir stas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på oul nyttårsaften :-) terminen vart sett til 25 mai. Ho sa ho var ganske sikker på at det var ei jente :-) såg streker som ho meinte var kjønnslepper og ingen tegn til tissefant :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på UL før jul og det er en jente! Hadde vært på ul på Rikshospitalet først og fått termin 1.mai, men noen uker sendere satte Gjøvik Sykehus den til 9.mai og da er det den siste som teller. Rart... Det er sent i henhold til egne beregninger også. Hmm.. Uansett, alt så bra ut og med to gutter fra før blir det moro med en jente!

Jeg synes det er veldig koselig å strikke i svangerskapet, samt koselig å tenke på navn mm, så derfor jeg/vi har valgt å vite hva det blir alle gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på oul den 30. desember. Alt sto bra til med den lille. Jeg var også helt sikker på at det var gutt denne gangen (vår første er jente), og jeg fikk rett i det. :) Gleder meg til å ha en av hver, selv om vi hadde vært like lykkelige uansett selvfølgelig! Jeg kjenner sparkene ganske tydelig nå så det er helt herlig. Termin 24. mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...