Gå til innhold

Eg har ei død and i frysen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har ikkje laga and før, så det vert spennande.  Finn oppskrifter på korleis ein steiker and, men er det nokon som har tips om kva som er godt å servere til and?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg snart også :)
Vi har and fylt med epler og svisker på juleaften :)

Anonymous poster hash: ec1e9...245
Skrevet

Mangosalsa, ovnsstekte poteter og en god saus med litt syre i. F.eks en klassisk appelsinsaus. Jeg pleier å lage tranebærsaus til 😄

Skrevet

Bra den er død når den ligger i fryseren..

Skrevet

Digg for deg! Crispy duck er en vinner her i heimen!

Anonymous poster hash: 1b964...324

Skrevet

Har du skutt den selv? Er den fra en økologisk gård med god dyrevelferd så du kan spise den med god samvittighet?

Anonymous poster hash: d2c3f...9c3

Skrevet

Er ikke ender litt for søte å se på til å spises da? Iallefall håper jeg du har kjøpt den av en lokal bonde, så ingen dyr har blitt rammet!

Skrevet

Åh, det smakte jeg for første gang for noen uker siden. Pappa disket opp med andebryst. Han stekte den på panne for å få crispy skinn, og inn i Ovnen etterpå. Serverte med søtpotetpure, jackobs rødvinssaus (den fra meny) og rødløk surret i litt rødvin,kanel og sukker (av alle ting :o) men det var knakanes godt da :)

Anonymous poster hash: a354d...95a

Skrevet

Er ikke ender litt for søte å se på til å spises da? Iallefall håper jeg du har kjøpt den av en lokal bonde, så ingen dyr har blitt rammet!

Den var ikkje så søt då den låg i frysedisken, så det gjekk bra... Kyllingar, lam og kyr er og fine, så slik sett burde ein vel halde seg til kalkun  :P  Unngår gåselever etter å ha sett korleis den vert til, men trur ikkje andeproduksjon er verre enn anna fjørkrehald?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...