Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Hei jeg er ei bilfil jente med et barn under 3 år. og nå har jeg falt for frisøren min, verdens nydeligste jente på alle måter, elsker hvordan hun er, personlighet,kropp og utseendet. og vet hun er lebisk,for hun har akkurat slått opp med dama si.. spörsmålet mitt er : blir det vanskelig for sønnen min? han har god kontakt med pappan sin.. han er under 3 år Anonymous poster hash: a1e4f...c28
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Jeg tenker at du må følge hjertet ditt. Tenk om hun er "the one"? I begynnelsen kan dere jo ta det veldig rolig.. Gå på et par dater... Finn ut om det er noe- drt skader jo ikke din sønn på noen måte 😃 finner dere ut at dette er noe dere vil ta videre, så må dere sakte men sikkert prøve å få sønnen din til å forstå. Jeg har troen på at det bare er positivt at de små som vokser opp får oppleve og se kjærlighet, på tross av kjønn, tro, alder eller etnisitet. Kjærlighet er utelukkende en positiv ting. Håper det snart er slutt på at homofile skal måtte skjule sin kjærlighet for barn i redsel for at de skal bl mobbet osv. Lykke til.. 😃 Anonymous poster hash: 4bf23...715
Elskerhøsten2014 Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Eneste jeg vil si er gjør det som kjenner best for deg,ikke hva alle andre mener.. Jeg selv er bifil,men har alltid vert sammens med kun gutter,fordi jeg vet familie og venner hadde reagert veldig negativt på at jeg hadde datet ei jente,men har vert forelsket i flere og har angret mange ganger,men jeg er dessverre feig, ikke vær slik som meg, tør og vær deg selv
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Tusen takk for svar. Trist du opplever det Elskerhøsten 2014, er heldigvis ingen problemer her, vert sammens med jenter før. noen flere som vil si noe? eller har noe gode råd? Anonymous poster hash: a1e4f...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå